بلاتکلیفی سه ملی پوش فوتبال ایران

کدخبر: ۲۳۵۷۱۳
اقتصاد نیوز:سه ملی پوش ایران در جام جهانی که دقایق زیادی هم بازی کردند تا لحظات پایانی نقل و انتقالات تابستانی اروپا بدون تیم بودند.
بلاتکلیفی سه ملی پوش فوتبال ایران

به گزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از سایت نود، کریم انصاریفرد، احسان حاج صفی و رامین رضاییان که بازیکنان ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بودند همچنان مقصد آینده خود را مشخص نکرده اند . دیشب آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی در اروپا بود و با توجه به مشتریان دست به نقد برای کریم انصارفرد ، به نظر می رسد این بازیکن تا  تکلیف خود را مشخص می کند . از ناتینگهام فارست و بشیکتاش و هیرنفین و تیم فعلی این بازیکن یعنی المپیاکوس به عنوان مقاصد احتمالی نام برده می شود که در این میان، به گفته مدیر برنامه این بازیکن به خبرنگار وبسایت نود، احتمال پیوستن این بازیکن به بشیکتاش بیشتر از سایر گزینه هاست . 

احسان حاج صفی نیز پیشنهاد قابل توجهی از تیم های اروپایی ندارد و به احتمال فراوان در لیگ برتر ایران به ادامه ی ماجراجویی فوتبالی اش خواهد پرداخت . سپاهان و تراکتورسازی مشتریان پر و پاقرص این بازیکن هستند. گفته می شود پیشنهاد مالی تراکتور برای احسان بهتر است ولی این بازیکن بازی در سپاهان را ترجیح می دهد . 

رامین رضاییان نیز که اخیرا قرارداد خود را با اوستنده فسخ کرده، مشتری چندانی ندارد و تنها پیشنهاد جدی این بازیکن از تراکتورسازی است . 

احسان حاج صفی و رامین رضاییان ، این امکان را دارند تا به عنوان بازیکن آزاد دیرتر تیم آینده خود را انتخاب کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید