سردار غیب‌پرور: اگر می‌گوییم اسرائیل را نابود می‌کنیم، دلیل داریم

کدخبر: ۲۳۵۸۲۵
اقتصادنیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمادگی خود برای حمایت و تعامل با همه دستگاه های دولتی کشور را اعلام می کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ که صبح امروز شنبه 10 شهریور ماه برگزار شد، گفت: کشور اسلامی ایران در طول چهل سال، حتی یک روز را بدون دشمنی استکبار سپری نکرده و این اذعان دوستان و دشمنان ما بوده که این خود از ویژگی های انقلاب اسلامی است که در مقابل همه خطوط باطل نه گفته و در مقابل دشمن ایستادگی راسخ دارد. این امر به لطف خدا با همراهی مردم، نعمت رهبری و ویژگی های خود انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

غیب پرور با بیان اینکه قصد داشتیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک کار فوق العاده و نو انجام دهیم ادامه داد: اولین عملیات بسیج در قالب این رزمایش از نهم شهریور آغاز شده و تا بیست‌ونهم این ماه ادامه خواهد داشت و  مرحله دوم آن در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بخشی اهداف این رزمایش را امید بخشی به مردم و مایوس سازی دشمن دانست و گفت: آمادگی خود برای حمایت و تعامل با همه دستگاه های دولتی کشور را اعلام می کنیم.

وی با یاد آوری اعزام رزمندگان در دوران اوج جنگ تحمیلی تحت عنوان سپاهیان محمد (ص)گفت: امسال هم تلاش کردیم تا به یاد آن دوران این رزمایش را محمد رسول الله ۲ نام گذاری کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه در حال حاضر، برای ما دوست از دشمن قابل تشخیص است و عملکرد رژیم جعلی اسرائیل برای همگان روشن و معلوم شده گفت: اگر می گوییم اسرائیل کودک کش و جعلی است، استدلال داریم و اگر اعلام می‌کنیم که نابودشان می کنیم، برایش دلیل داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بعضی می گویند ایران تهدید منطقه است، ادامه داد: ما پیام روشنی برای مردم منطقه و جهان داشته ایم و تلاش کرده ایم تا در پناه دین اسلام مستقل باشیم و در مقابل زور ایستادگی کنیم.

غیب پرور گفت: همه می دانند که تهدید اصلی چیست و کجاست. باید واقعیت را بپذیریم که جنگ روانی سلاح تاثیر گذار دشمن در این روزها است که باید در مقابل آن هوشیار بوده و واقعیات را به سمع و نظر مردم برسانیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید