باقری درمنی: من کجای فساد نفتی هستم/ به جای تشکر ۴ سال است زندانی‌ شدم

کدخبر: ۲۳۶۱۰۱
اقتصادنیوز: باقری درمنی از متهمان فساد اقتصادی با بیان اینکه ۸۷ میلیارد تومان از بدهی خود را پرداخت کرده‌ام گفت: به جای تشکر از پرداخت بدهی، ۴ سال است که زندانی ام کرده اند.

به گزارش اقتصاددنیوز به نقل از مهر، مهر حمید باقری درمنی در ادامه دفاعیات خود با بیان اینکه شرکت نفت جی اقدام به جعل سربرگ ها کرده بود، گفت: این در حالی است که قراردادهای ۶ شرکت مورد نظر حقوقی بوده و تنها اختلاف حساب در آن ها وجود داشته و از سوی من هیچ جعلی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اتهامات غیر متهمان این پرونده افزود: آقای جزایری امضاء و سربرگ های جعلی درست کرده بود. در کیفرخواست صادره عنوان شده بود که کسی چشمان روشن و قدی کوتاه داشت به عنوان همکار نصیری (از متهمان پرونده) معرفی شده بود. در سال ۹۰ صحبت هایی در رابطه با ۸۷ میلیارد تومان با بازرس پسندیده داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ملک های وکالتی پس گرفته شود. اما ضمانت نامه های نصیری در بانک باطل شد و به همین منظور در معاملات با نصیری، من از زیان دیدگان بزرگ هستم. این در حالی است که تمام تخلفات به پای من نوشته شد.

باقری درمنی اظهار داشت: ۸۷ میلیارد تومان از بدهی را پرداخت کردم اما به جای تشکر ۴ سال است که در زندان هستم. سوال مهمی دارم مبنی بر اینکه من کجای فساد نفتی هستم. تمام پول ها به حساب خودشان رفته اما این وسط من گناهکارم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید