بی‌توجهی کی‌روش به لیگ برتر ایران

کدخبر: ۲۳۶۱۵۰
اقتصاد نیوز: لیست جدید تیم ملی در حالی دیروز منتشر شد که وجود برخی اسامی در این لیست تعجب خیلی ها را برانگیخت.
بی‌توجهی کی‌روش به لیگ برتر ایران

 به گزارش اقتصاد نیوز، کارلوس کی‌روش بعد از مدت‌ها دوری از ایران و در شرایطی که طی این مدت حرف و حدیث فراوانی در خصوص ادامه همکاری‌اش روی نیمکت تیم ملی وجود داشت، روز گذشته به تهران بازگشت و در اولین گام با اعلام اسامی ملی‌پوشان قصد برگزاری اولین اردوی آماده سازی پیش از جام ملت‌های آسیا را دارد.

در لیست فعلی باشگاه‌های ایرانی تنها چهار تیم توجه کی‌روش را به خود جلب کرده‌اند؛ استقلال با 6 نماینده، پرسپولیس با 1 نماینده، سایپا با یک نماینده و در نهایت تراکتورسازی با 3 نماینده  در این لیست به خود سهم اختصاص داده‌اند. این در حالی است که البته به تراکتورسازی با توجه به دعوت اشکان دژآگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که طی فصول گذشته با حضور در فوتبال اروپا به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار داشتند نمی‌توان به عنوان توجه جدید سرمربی تیم ملی از آن یاد کرد.

از بین بازیکنان جدیدی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تنها می‌توان به آرمین سهرابیان اشاره کرد. بازیکنی که برخلاف فصل گذشته در لیگ جدید نتوانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و طی هفته اخیر فشار زیادی را از سوی هواداران این تیم نیز متحمل شده بود.

با این حال کارلوس کی‌روش در اعلام لیست جدید خود نشان داد در این مدت کاملا از فضای فوتبال ایران به دور بوده و ترجیح می‌دهد با همان سیاست گذشته خود در انتخاب بازیکن تنها به برچسب لژیونر بودن آنها توجه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید