جلسات انتخاباتی جمنا تائید شد/ ترقی: رسانه‌ای نمی‌کنیم

کدخبر: ۲۳۶۲۷۰
اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصولگرا گفت: رسانه ای شدن مسائل انتخاباتی اصولگرایان به این معنا است که ما مانند اصلاح طلبان از حالا به این موضوعات دامن بزنیم و مسائل اصلی کشور فراموش شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی درباره فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات سال 98 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سخنگوی جبهه اصولگرایان نیستم، اما تا آنجایی که اطلاع دارم فعالیت هایی صورت گرفته و جلسات مرتب برگزار می شود.

ترقی گفت: برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته جمنا برای انتخابات دی ماه اعلام می شود.

عضو حزب متلفه اسلامی ادامه داد: جمنا در حال حاضر مسائل انتخاباتی را رسانه ای نمی کند، زیرا فضای کشور از مسائل اصلی منحرف می شود، رسانه ای شدن مسائل انتخاباتی اصولگرایان به این معنا است که ما مانند اصلاح طلبان از حالا به این موضوعات دامن بزنیم و مسائل اصلی کشور فراموش شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به پروسه عبور از روحانی برای انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان  در پی بی ربط نشان دادن مشکلات دولت به خود هستند، زیرا تا زمان انتخابات باید افکار عمومی را به نحوی مهندسی کنند که معایب و نا کار آمدی های دولت به حساب آنها نوشته نشود، این کار به دلیل اختلافات درونی اصلاح طلبان بعید است.

وی با بیان اینکه برخی اصلاح طلبان حامی و عده ای دیگری منتقد دولت هستند، تصریح کرد: اصلاح طلبان یک موضع واحد  ندارند، بنابراین سعی بیهوده می کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی درباره بحث نو اصولگرایی قالیباف گفت: تا کنون محتوا و مانیفست این موضوع از سوی قالیباف مطرح نشده، مبانی اصولگرایی همان مبانی و آرمان های انقلاب بوده که تغییر ناپذیر است، به علاوه این، مقام معظم رهبری چهار چوب را تعیین کرده اند، که یقینا تغییر پذیر نبوده، اما تحول در افراد و شیوه های اصولگرایی ممکن است و نیرو های جوانِ معقتد به اصولگرایی می توانند وارد عرصه شوند تا با روش های جدید شاخص ها به گفتمان تبدیل شود؛ طبیعتا این موضوعات باید در ستور کار قرار گیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید