دلیل لغو جلسه دفاع حسین فریدون مشخص شد

کدخبر: ۲۳۶۲۷۵
اقتصادنیوز: معاون پژوهشی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی از دلایل لغو جلسه دفاع بردار رییس جمهور و فضای این دانشگاه در زمان حضور فریدون گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یدالله دادگر در خصوص لغو جلسه دفاع دکتری حسین فریدون گفت: برخلاف تمام حاشیه سازی ها این جلسه به دلیل بیماری یکی از اعضای تیم داوران و عدم شرکت این استاد در جلسه دفاع لغو و به زمان دیگری موکول شد و هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است. 

وی ادامه داد: برای رسمیت پیدا کردن جلسه دفاع باید پنج استاد در جلسه حضور داشته باشند اما با توجه به بیماری یکی از اساتید که به صورت غیر قابل پیش بینی برای ایشان رخ داده بود ناچار به تغییر زمان دفاع حسین فریدون شدیم. 

معاون پژوهشی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص ادعای فضای امنیتی این دانشکده که برخی رسانه ها از آن خبر داده اند گفت: شاید دوستان در مکان دیگری حضور داشتند زیرا در محل برگزاری این دفاع اصلا چنین فضایی وجود نداشت. 

وی تصریح کرد: دانشگاه جایی برای آموزش علم است و مطمئن باشید امروز هیچ دانشجویی برای انجام کارهای اداری خود با مشکل روبه رو نشده است. 

دادگر اظهار داشت: تلاش ما در دانشگاه شهید بهشتی در ایجاد فضای صمیمی است که قدم های بزرگی در این راه برداشته ایم. 

صبح امروز برخی رسانه ها خبر از لغو جلسه دفاع دکتری حسین فریدون داده بودند و اعلام کردند فضای دانشگاه شهید بهشتی به خاطر حضور بردار رییس جمهور امنیتی بوده و حتی دانشجویان این دانشگاه در آن ساعت اجازه رسیدگی به کار های اداری خود را نداشتند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید