روحانی چهار لایحه را برای تصویب به مجلس فرستاد

کدخبر: ۲۳۶۲۷۸
اقتصادنیوز: رئیس جمهور چهارلایحه در خصوص تخلفات رانندگی، بنادر، میراث فرهنگی و شهرداری ها را برای طی مسیر قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، چهار لایحه اصلاح ماده(۱۹) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و الحاق بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار، اصلاح قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور و درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها در نامه های جداگانه‌ای از سوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به علی لاریجانی برای طی مسیر قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

لایحه «اصلاح ماده (۱۹) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی» به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ هیأت وزیران به تصویب رسیده است.

1

لایحه «الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار» هم از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی تدوین و در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ هیأت وزیران به تصویب رسیده است.

2

3

لوایح «اصلاح قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور» و «درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» به پیشنهاد وزارت کشور در هیئت وزیران به تصویب رسیده است.

4

5

6

7

8

9

10

11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید