درهای گوگل به روی متقلب ها بسته می شود

کدخبر: ۲۳۶۳۹۲
اقتصادنیوز :گوگل در مسیر حذف آگهی های کلاهبرداری گام بر می دارد. این شرکت تصمیم دارد برنامه ریزی ویژه ای را برای برای محدود کردن تبلیغات غیرقانونی انجام دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ، گوگل برای رسیدن به هدف خود از خدمات پشتیبانی تکنسین های شخص ثالث کمک گرفته تا تجربه های گمراه کننده را کاهش دهد.

بر اسا اطلاعاتی که در قالب یک پست وبلاگی توسط این شرکت منتشر شده، گوگل جستجو برای برخی   تبلیغات را در سطح جهانی محدود می کند. افزون بر این  یک برنامه تأیید را ایجاد می کند تا مطمئن شود ارائه دهندگان  تبلیغات به شکل قانونی در حال انجام فعالیت های خود هستند .

دیوید گریف، مدیر بخش سیاست گذاری های جهانی گوگل در این خصوص می گوید:"در طول  سالهایی متمادی ، ما  با سازمان های دولتی در خصوص کنترل نوع تبلیغات مشاوره کردیم. اما اکنون برای به حداقل رساندن تبلیغات ففریبکارانه برنامه ریزی می کنیم."

وی ادامه می دهد: "همانطور که فعالیت های فریبکارانه از پلتفرم ما خارج می شود، بازیگران منفی نیز از بین خدمات گیرندگان ما خارج می شوند.

البته او قول نمی دهد که در این سیستم همه کلاهبرداران از بین خواهند رفت اما تاکید می کند احتمالا کار برای آنان سخت تر می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید