نماینده شیراز در مجلس:

صدا و سیما به دنبال پمپاژ ناامیدی در جامعه است

کدخبر: ۲۳۶۵۵۶
اقتصادنیوز؛ علی اکبری نماینده شیراز در مجلس ضمن اشاره به شرایط آشفته اقتصادی گفت: در این میان صدا و سیما پیوسته به دنبال بزرگ نمایی کمبودها برای تخریب دولت و پمپاژ ناامیدی در جامعه است.
صدا و سیما به دنبال پمپاژ ناامیدی در جامعه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ علی اکبری در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمرکز هرگونه ثبت و سفارش در تهران فضای کسب و کار را پیچیده تر کرده و در کنار بروکراسی بازدارنده این تصمیم موجب خلع ید از استان ها و تحمیل هزینه های اضافی به فعالان اقتصادی شده لطفا اختیارات استان ها را افزایش داده و نظارت را جدی بگیرید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت یادآور شد: در آشفته بازار ارز و سکه مشکلات بازنشستگان لشگری و کشوری فراموش شده است، حقوق آن ها متناسب با شرایط امروز بازار نیست لطفا نیاز آن ها را رفع کنید.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تذکری به صدا و سیما افزود: شرایط سخت و پیچیده است و دشمنان دنبال برهم زدن امنیت و نا امید کردن مردم و جامعه هستند در این میان صدا و سیما پیوسته به دنبال بزرگ کردن کمبودها از جمله کمبود پوشک بچه، شیرخشک نوزاد و غیره و تخریب دولت و پمپاژ ناامیدی در جامعه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید