چطور از آنلاین بودن افراد در تلگرام باخبر شویم؟

کدخبر: ۲۳۶۵۹۴
اقتصاد نیوز: از وضعیت آنلاین بودن افراد Last seen recently در تلگرام با استفاده از ترفندی جالب عملی می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید افرادی که نمایش وضعیت آنلاین بودن تلگرام خود را بسته‌اند، در حال حاضر آنلاین هستند یا خیر، ادامه این مطلب را حتما بخوانید.
چطور از آنلاین بودن افراد در تلگرام باخبر شویم؟

به ئگزارش اقتصاد نیوز وبه نقل از کلیک، همانطور که مطلع هستید، در تلگرام این امکان به کاربران داده می‌شود تا وضعیت آنلاین بودن خودشان را به طور کامل پنهان کنند. قابلیت بستن لست سین (Last seen) در منوی تنظیمات اپلیکیشن این پیام رسان در دسترس بوده و کاربران از این بخش قادر به بستن نمایش وضعیت آنلاین بودن تلگرام خودشان برای همه و یا فقط افراد غریبه خواهند بود (آموزش دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام).

در صورتی که فردی وضعیت آنلاین بودن تلگرام خودش را روی حالت Nobody قرار دهد، به جای نمایش دقیق زمان آنلاین بودن‌، عبارت Last seen recently در پروفایلش نمایان شده و به همین ترتیب افراد از جزییات آنلاین بودن آن شخص مطلع نخواهند شد (چرا باید همین امروز از تلگرام ایکس به جای تلگرام معمولی استفاده کنیم؟).

وضعیتی را در نظر بگیرید که در تلگرام برای فردی که وضعیت آنلاین بودنش را بسته پیامی ارسال می‌کنید و بعد از گذشت مدتی همچنان پیام شما در حالت سین نشده باقی می‌ماند. در این شرایط می‌توان گفت یا فرد علاقه‌ای به باز کردن چت نداشته یا اینکه در طول این مدت تلگرامش را چک نکرده است.

در حالت معمولی، پی بردن به آنلاین بودن یا نبودن افراد Last seen recently در تلگرام امکان پذیر نیست. اما امروز شما را با ترفندی آشنا می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به وضعیت آنلاین بودن این دسته از افراد پی‌ ببرید. این ترفند با استفاده از قابلیت سکرت چت تلگرام عملی می‌شود که در ادامه آن را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

  1. بعد از اطمینان از آپدیت بودن تلگرام خود، برنامه را اجرا کنید.
  2. به صفحه چت فردی که می‌خواهید بدانید آنلاین است یا نه، وارد شوید.
  3. روی نام کاربر مورد نظر کلیک کنید تا بخش اطلاعات کاربر باز شود.

وضعیت آنلاین بودن تلگرام

  1. روی Start Secret Chat کلیک کنید.

وضعیت آنلاین بودن تلگرام

  1. با نمایش پیغام، گزینه OK را برگزینید.

وضعیت آنلاین بودن افراد Last seen recently در تلگرام

با طی این مراحل به صفحه سکرت چت با فرد مورد نظر منتقل می‌شوید. در صورتی که در بخش پایین صفحه سکرت چت عبارت Waiting for…to get online نمایش داده شود، یعنی فرد مورد نظر در حال حاضر آنلاین نیست. به محض آنلاین شدن کاربر، عبارتی که به آن اشاره کردیم، پنهان شده و باکس مخصوص برای تایپ کردن پیام در دسترس قرار می‌گیرد.

وضعیت آنلاین بودن افراد Last seen recently در تلگرام

به همین سادگی می‌توان متوجه وضعیت آنلاین بودن افراد Last seen recently در تلگرام شد.

وضعیت آنلاین بودن افراد Last seen recently در تلگرام

با استفاده از این ترفند و فعال سازی حالت Secret Chat، فرد مقابل از این اقدام شما مطلع می‌شود. حتی با پاک کردن سکرت چت هم درخواست شما برای طرف مقابل باقی می‌ماند. البته احتمال اینکه شخص مقابل از هدفتان برای ایجاد سکرت چت مطلع باشد، پایین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید