یک جن‌گیر با 3 میلیار کلاهبرداری دستگیر شد

کدخبر: ۲۳۶۷۹۰
اقتصادنیوز؛ یک زن جن‌گیر که از این طریق 3 میلیارد تومان از 6 نفر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ سعید سلیمیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زنی که به بهانه جن گیری، بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از ۶ نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سعید سلیمیان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری زن رمالی از وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبردرای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: فرد مالباخته در تحقیقات پلیس عنوان کرد، مدتی بود که با مشکلات حاد در زندگی مواجه بودم تا اینکه به وسیله یکی از دوستانم با زن رمالی آشنا شدم که به من گفت در منزل شما جن وجود دارد و باید آن را خارج کنم.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: وقتی زن رمال به منزل این فرد مراجعه و طلا، جواهرات و اشیای عتیقه او را دید ، عنوان کرد که باید آنها را به من بدهید تا آنها را به منزل خود برده و سر فرصت جن را از آنها خارج کنم که شاکی نیز به گفته او عمل می‌کند اما بعد از مدتی که برای پس گرفتن اموال خود به این زن مراجعه می‌کند، وی عنوان می‌کند که طلا و جواهرات شما را جن با خودش برده است.

سرهنگ‌سلیمیان گفت: در ادامه کارآگاهان با یک کار علمی و پلیسی دقیق زن رمال را به همراه هم‌دست خود دستگیر و از مخفیگاه آنان ۵ کیلو و ۷۵۰ گرم طلا، ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم نقره، ۲۰ سکه بهارآزادی، ظروف مسی و اشیای عتیقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

این مقام انتظامی از شناسایی ۵ مالباخته دیگر در این پرونده خبر داد و گفت: متهم برای اعتمادسازی طعمه‌های خود داروهایی را به آن‌ها می‌داد تا جن را از بدن‌شان بیرون کند اما به گفته مالباختگان با خوردن این داروها نه تنها مشکلشان حل نشده بلکه دچار حمله‌های شدید عصبی شده بودند.

رییس پلیس آگاهی استان تاکید کرد: با اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به بزه انتسابی و شکایت شاکیان در این خصوص پرونده تشکیل و وی به همراه هم‌دست خود تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید