در حال حاضر زنان و دختران دیکتاتور سابق عراق صدام کجا هستند؟

کدخبر: ۲۳۶۸۳۳
اقتصادنیوز: صدام دیکتاتور سابق عراق که جنایات بسیاری در کارنامه خود دارد در انتهای سال های عمر خود به سرنوشتی جز تباهی برای خود و اطرافیانش پس از آن سال های نگین به بار نیاورد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛ صدام حسین یکی از از اعضای برجسته حزب بعث عراق بود که حدود ۲۴ سال بر این کشور حکومت کرد حکومتی از نوع حکومت دیکتاتوری. صدام در طول این مدت حکومت خود جنایات زیادی را مرتکب شد و از مهمترین جنایات او جنگ با کشور ایران و به خاک و خون کشیدن جوانان و مردمان این سرزمین بود جنایاتی که هرگز تاریخ آن را به گوش فراموشی نخواهذ سپرد. اما سرنوشت این دیکتاتور سابق عراق به اینجا ختم نشد و وی پس از حمله آمریکا به عراق دستگیر و به دار آویخته شد و این گونه سرنوشت خود و خانواده اش را تباه کرد.

زنان و دختران دیکتاتور سابق عراق

طبق اظهارات برخی از منابع، صدام علاوه بر ۳ زن قانونی، ۸۰ معشوقه نیز داشت! او با تعداد زیادی زن رابطه نامشروع داشته است. سازمان ملل پیش از این با انتشار گزارشی از زندگی صدام اعلام کرد دیکتاتور معدوم عراق بیش از ۸۰ معشوقه داشته و با زنان زیادی رابطه غیراخلاقی و نامشروع برقرار کرده بود.

دیکتاتور سابق عراق ۲۴ سال بر مسند حکومت عراق تکیه زد. آنچه از صدام باقی مانده گزارش جنایت‌های او علیه مردم ایران و مردم خودش دزر طی این سال ها بوده است. با وجود این، کمتر کسی از زندگی خصوصی دیکتاتور معدوم عراق آگاهی دارد.

صدام را درمیان سران بی بند و بار جهان تلقی می‌کنند. او ۳ بار ازدواج کرد که حاصل آن ۵ فرزند از همسر اول وی، بنام «ساجده» بودند. او همسران خود را در کاخ‌های جداگانه نگه می‌داشت. ساجده نخستین همسر صدام (دختر خیرالله طلفاح) و دختر عموی صدام بود که پس از مرگ پدرشب ه حمایت صدام و مادرش قرار گرفت. ازدواج آن‌ها دو پسر و سه دختر در پی داشت. دو پسر صدام به نام‌های «عدی» و «قصی» در زمان حمله آمریکا به عراق و چند روز پیش از بازداشت صدام کشته شدند.

سرنوشت زنان و دختران صدام

ساجده همسر اول صدام و سه دخترش به نام‌های رنا، رغد و حلا پس از حمله آمریکا از عراق خارج شدند. رغد و رنا در حال حاضر در اردن به سر می‌برند. در حالی که ساجده و حلا در قطر سکونت دارند.

دیکتاتور سابق عراق

دختران دیکتاتور سابق عراق

سمیرا همسر دوم صدام نیز پسری به نام علی به دنیا آورد که صدام هیچگاه به او حق قانونی نداد. پس از حمله نیرو‌های آمریکایی به عراق در سال ۲۰۰۳، سمیرا به همراه پسرش علی به لبنان فرار کرد و از آنجا عازم کانادا شد.

«ندال» سومین همسر قانونی صدام است.

دیکتاتور سابق عراق

خانواده دیکتاتور سابق عراق

با این حال، طبق اظهارات برخی از منابع، صدام علاوه بر ۳ زن قانونی، ۸۰ معشوقه نیز داشت! او با تعداد زیادی زن رابطه غیر مشروع داشته است. سازمان ملل پیش از این با انتشار گزارشی اعلام کرد دیکتاتور معدوم عراق بیش از ۸۰ معشوقه در زندگی نکبت بار خود داشته و با زنان زیادی رابطه غیراخلاقی برقرار کرده بود. اطلاعاتی از سرنوشت این زنان و اینکه پس از مرگ صدام به کجا گریختند، در دسترس نیست. با این حال گفته می‌شود، کاخ‌های متعدد صدام که در طول ۲۴ سال حکومت وی بر عراق بنا شده بود، محل نگهداری و زندگی این زنان بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید