معاون سابق ستاد کل ارتش اسرائیل:

سقوط حکومت ایران یک خیال واهی است

کدخبر: ۲۳۶۸۶۱
اقتصادنیوز؛ «یئیر گولان» معاون سابق ستاد کل ارتش اسرائیل معتقد است که هرکس فکر می کند حکومت ایران در حال سقوط می باشد، دچار خیال واهی است.
سقوط حکومت ایران یک خیال واهی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ یئیر گولان روز گذشته در کنفرانس موسسه بین المللی IDC در هرزلیا ( وی در فهرست نامزدها برای دور بعدی ریاست ارتش اسرائیل است) گفت که نسبت به تهدید توافق هسته ای ایران نباید اغراق یا کم توجهی صورت گیرد.

به نوشته جروزالم پست، در مقابل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و متحدانش نسبت به سرنگونی حکومت ایران از طریق کمپین فشار، خوشبین هستند.

آمریکا با خروج از توافق هسته ای و اعمال تحریم های یکجانبه جدید علیه ایران، سعی دارد با استفاده از کمپین فشار به اهداف خود دست پیدا کند. به گفته دو کارشناس ایرانی مقیم آمریکا اعمال فشار واشنگتن علیه ایران از حمایت سایر کشورها برخوردار نیست و تلاش دولت ها برای رهایی از تحریم ها در بلندت مدت، تلاش های واشنگتن را برای شکل گیری توافقنامه ای جدید تضعیف خواهد کرد.

معاون سابق ستاد کل ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) با اشاره به مسائل امنیتی، اظهار داشت که هرکس فکر می کند تسلیحات و اطلاعات قوی می تواند منجر به موفقیت های سریع و آسان در جنگ و اجتناب از رنج انسانی شود، جنگ را درک نمی کند.

وی افزود که هیچ جنگی عاری از رنج انسانی نیست. 

گولان گفت: این راهبردها به پیروزی در جنگ کمک می کند، اما هرگز خودشان در جنگ پیروز نشده و در آینده نیز نخواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید