برای برخی از املاک واگذار شده اجاره نامه تنظیم شد

کدخبر: ۲۳۶۸۹۱
اقتصادنیوز : عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران می گوید : از 150 حکم قضایی صادر شده برای املاک واگذار شده شهرداری برخی تخلیه و برای برخی اجاره نامه تنظیم شده است .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسکان نیوز ، اخبار مربوط به پس گیری املاک واگذار شده شهرداری را معمولا محمود میر لوحی میدهد، او هر هفته به لیست بلند املاک واگذار شده چند صد تایی اضافه می کند . آخرین آمار او از املاک واگذار شده هزار و 600 ملک است .

او نامی از افرادی که این املاک را گرفته اند نمی برد و تنها می گوید برخی از افرادی که املاک را به تصرف خود درآورده بودند آن قدر پافشاری و مقاومت کرده که گاهی ممکن بود کار به کتک کاری برسد اما سر انجام این املاک را پس گرفتیم .

او از پیگیری های شعبه ای که مسئولیت رسیدگی به املاک واگذاری شده را دارد تشکر می کند و می گوید انتظار دارد به سایر تخلفات گذشته نیز به همین دقت و سرعت ورود شود .

محمود میرلوحی در خصوص جزییات 150 حکم صادره  می گوید : این احکام در همین چند ماهی که موضوع از سوی شورا وشهرداری پیگیری باز پس گرفتن املاک شهرداری بودند، شده صادر شده است .

او ادامه می دهد : احکام صادر شده برای افراد حقیقی ،حقوقی و در نواحی و مناطق مختلف بوده است . البته در برخی موارد احکام منجر به تحویل ملک و برخی به صورت تنظیم اجاره نامه بوده است .   

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک