قالیباف: به من می‌گویند تو الان باید در لندن باشی

کدخبر: ۲۳۷۰۴۱
اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف در اجلاسیه 210 شهید محمدشهر کرج که عصر دیروز در مصلی این شهربرگزار شد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی است و ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیت در منطقه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، قالیباف ادامه داد: امروز جبهه رسانه‌ای که دشمن برای مردمان با دروغ و تزویر شروع کرده جدی‌تر از تهدید اقتصادی است و از آن کمتر نیست و هر روز شایعات متعددی درست می‌کنند و اینها در داخل کشور ایادی دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرمایش امام است که ممکن است که ما تفاله‌های رژیم منحوس پهلوی را از قدرت دور کنیم اما دور کردن و حذف ایادی غرب و غرب زده‌ها در کشور کار سخت و مشکلی است و امروز این ایادی و دلدادگان غرب بخشی از کار دشمن را در حوزه رسانه در داخل کشور انجام می دهند و شایعات متعددی علیه نظام و انقلاب میسازند.

وی با بیان اینکه چند وقت قبل در مراجعه به طرقبه مشهد که همشهریانم به من می‌گفتند که شما که الان باید در لندن باشید، عنوان کرد: از من سوال می‌کنند که در کجا هستید و چکار می‌کنید؟ مگر بنا هست که ما در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشیم و کار کنیم!؟

وی با بیان اینکه اول انقلاب حتی یک پاسدار ساده هم نبودیم ، عنوان کرد: من ممکن است که مسئولیت رسمی و سازمانی نداشته باشم اما این دلیل ندارد که در خانه بخوابم و کار نکنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مناطق محروم و کم برخوردار و زلزله زده کشور حاضر می شوم و کار می‌کنم و صبح تا شب کارها و امورات این افراد محروم را دنبال می‌کنیم و لندن ما همین مناطق محروم است و ما پای کار مردم هستیم چون این مردم با جان و آبرو پای انقلاب هستند و ما هم تا پای جان در خدمت این مردم و انقلاب هستیم و دشمنان هر روز این شایعات را علیه ما درست می‌‌کنند و یا با یک حرف نیمه راست صدها تهاجم و دروغ می‌سازند.

وی با بیان اینکه امروز موضوع ما موضوع اقتصادی و رسانه ای است، تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس در کار ساخت و ساز و مناطق محروم فاصله نگرفتم و در زمان ناجا هم بیگانه با مسائل اقتصادی و مشکلات کشور نیستم و در یکسال اخیر هم متمرکز به مسائل اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور شدم و با اکثر صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی جلسات متعددی برگزار کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مشکلات اقتصادی در کشور راه حل اقتصادی دارد و اگر کسی برای حل مشکلات اقتصادی به دنبال راه کار سیاسی است او نه کشور را شناخته و نه ظرفیت کشور را شناخته و بیش از اندازه به دشمنان ما اعتماد دارد و دشمنان از مشروطه تا امروز که آخرین نسخه اش برجام بود دیدید که با ما چه کردند.

وی با بیان اینکه ما با آنها دشمنی نداریم،گفت: ما در مسیر خودمان حرکت می‌کنیم اما آنها بنا ندارند که ما و جوامع اسلامی در این مسیر خودمان که صراط مستقیم هست حرکت کنیم و آنها به دنبال ظلم و چپاول و لگد مال کردن عزت ما هستند که این برگرفته از فرهنگ قرآنی است که در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه ما در کشور ظرفیت حل مشکلات و توان آن را داریم، متذکر شد: آن چیزی که ضعف در کار ما است که باید با صراحت آن را بگویم و بی توجهی به آن شده حلقه مدیریت کارآمدی است و بارها عزیزان در دولت و رسانه ملی اعلام کردند که کمبود منابع نداریم و تراز ارزی ما مثبت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مواضع سیاسی من نسبت به دولت مشخص است؛ گفت: باید ضعف کارآمدی و باورها به ظرفیت داخلی اصلاح شود برخی نابسامانی‌ها در کشور در کوتاه مدت در حال رفع شدن است؛ حتما کشور قادر است در زمان کوتاه در ظرف مدت دو الی سه ماه قیمت ارز را تثبیت کند و جلوی قیمت آن را گرفت و می‌شود جلوی رشد نقدینگی را گرفت.

قالیباف با بیان اینکه پیشنهادهایی به خاطر مردم و کشور و به خاطر حل مشکلات به صورت مکتوب و پیشنهادهای روشنی در حوزه مربوطه صادرات، واردات، قاچاق کالا و تامین مایحتاج شش میلیون خانوار که توان اداره زندگی را ندارند به مسئولان داده ام،گفت: مردم مطمئن باشند این کارها قابل حل است و همه باید دست به دست هم بدهیم و این دولت باید پای کار بیاید و همه از این شرایط سخت گذر کنیم و بر سنت الهی وفادار باشیم و بدانیم که همه چیز در دست خدا است و در مقابل رسانه‌های دروغ‌پرداز غرب همه متحد و همدل شویم و نقشه آنها را نقش بر آب کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید