وقتی نیوشا ضیغمی مرد می شود + عکس

کدخبر: ۲۳۷۲۴۱
اقتصادنیوز: نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از گریم جالب و باورنکردنی اش در یک نقش رونمایی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ عکسی که از گریم نیوشا ضیغمی در نقش یک مرد منتشر شد یکی از پربازدیدترین های فضای مجازی در شب گذشته شد. نیوشا ضیغمی بازیگری که با سریال در چشم باد در تلویزیون شناخته شد و خیلی زود توانست راه موفقیت در سینما را طی کند با گریمی جالب و متفاوت جلوی دوربین رفت.

نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی در اینستاگرام از گریم متفاوتش در یک فیلم سینمایی رونمایی کرد.

گریم متفاوت نیوشا ضیغمی در فیلم هشتگ

01

نیوشا ضیغمی با گریمی جالب در هشتگ

نیوشا ضیغمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :و این است جادو و زیبایی سینما که میشه با تمام وجود عاشقش بود ... تجربه چندین زندگی در یک زندگی....

میشه مرد شد، بچه شد،پیر شد،جوان شد ،مجنون شد،دیوانه شد، عاشق شد،متنفر شد، سپید شد،سیاه شد و.... بی آنکه کسی خرده ای بگیرد واین است جادویی که روح انسان را جلا میبخشد .... و پس از هر تجربه از تو انسانی تازه تر میسازد....

نیوشا ضیغمی با این گریم متفاوت در فیلم سینمایی هشتگ ساخته رحیم بهبودی فر جلوی دوربین میرود و ایفاگر نقشی متفاوت در دنیای بازیگری میشود.

02

نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما در هشتگ

فیلم سینمایی هشتگ از 4 مهر در سینماهای کشور اکران میشود.

03

بهاره رهنما در فیلم هشتگ

بازیگران فیلم سینمایی هشتگ عبارتند از :نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی، امید روحانی، محسن ملکی و سیدجواد هاشمی بازیگران این فیلم را تشکیل میدهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید