وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دولت همه نیاز‌های اساسی مردم را تامین می‌کند

کدخبر: ۲۳۷۶۲۹
اقتصادنیوز؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت با اشاره به اینکه مردم از بابت تامین کالاهای اساسی نگرانی نداشته باشند، گفت: دولت همه نیاز‌های اساسی مردم را تامین می‌کند.
دولت همه نیاز‌های اساسی مردم را تامین می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت ،معدن و تجارت  پس از جلسه با مدیران عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های کارمندی، کارگری و اتحادیه‌های تعاونی سراسر کشور با اشاره به این که دولت همه امکانات لازم را برای تامین کالا‌های اساسی مردم به کار گرفته و حتی در برخی اقلام بیش از نیاز سالانه هم کالا تامین شده است، گفت: دولت همه نیاز‌های اساسی مردم را تامین می‌کند و در این باره هموطنانمان نگرانی نداشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طبق آماری که در این نشست اعلام شد به طور عمومی حدود ۱۰ درصد بیش از میزان مصرف پیشین هم کانون در اینگونه فروشگاه‌ها تقاضای خرید وجود دارد که آن هم بیشتر ناشی از نوعی نگرانی روانی در جامعه است.

وی گفت: بر همین اساس متناسب با میزان تقاضای مردم در برخی اقلام خاص سهیمه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اختصاص می‌یابد و فعالان این عرصه هم وعده داده اند تا با شارژ انبارهایشان و با تامین کالا از جانب تولیدکنندگان و واردکنندگان این گونه نیاز‌ها را به فوریت پاسخ دهند.

به گفته وزیر صنعت،معدن و تجارت در روند تامین مواد اولیه نیز برخی واحد‌های تولیدی مشکلاتی دارند که بیشتر به سیاست‌های ارزی کشور و مقررات ایجاد تمرکز در سیاست‌های ارزی بازمی گردد که با همت بانک مرکزی در اسرع وقت آن را برطرف خواهیم کرد تا کالا‌های موردنیاز مردم از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قوت بیشتر و به صورت روانتری تامین شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید