تگ‌کردن نام کاربران روی فیلم به اینستاگرام اضافه می‌شود

کدخبر: ۲۳۸۰۶۲
اقتصاد نیوز:اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی در نرم‌افزار خود است که به کاربران اجازه‌ی تگ کردن افراد بر روی فیلم را می‌دهد.
تگ‌کردن نام کاربران روی فیلم به اینستاگرام اضافه می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، گشت و گذار در دنیای مجازی یکی از سرگرمی‌های بخش عمده‌ای از انسان‌های عصر حاضر است. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای دنیای مجازی است. توسعه‌دهندگان این نرم افزار همیشه سعی دارند با بهتر کردن نرم‌افزارشان، کاربران خود را راضی نگه دارند.

در آپدیت جدیدی که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، برخلاف عکس‌که تگ‌ها روی آن قرار می‌گیرند، در کنار فیلم دکمه‌ای اضافه می‌شود که با انتخاب آن می‌توانید نام‌کاربری کسانی که درفیلم بوده‌اند مشاهده کنید.

البته در حال حاضر به دلیل این‌که تعداد کمی از کاربران در حال تست این امکان جدید هستند کسانی که در فیلم‌ها تگ می‌شوند خود متوجه نمی‌شوند. اما اگر این امکان از مرحله آزمایشی بگذرد برای همه‌ی کاربران فعال می‌شود. کاربران محدودی در این آزمایش اینستاگرام شرکت دارند.

با وجود این‌که امکان به اشتراک گذاشتن ویدئو از سال 2013 برای کاربران اینستاگرام وجود داشته است ،نبود بخشی برای تگ کردن افراد دیگر، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. مخصوصا حال آن‌که می‌توان این‌کار را در استوری که تنها چند سال است به اینستاگرام اضافه شده انجام داد. باید دید آیا امکان تگ کردن در فیلم از مرحله آزمایش سربلند بیرون می‌آید یا خیر؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید