سیاست‌های ترامپ موجب جسورتر شدن تندروهای ایران شده است

کدخبر: ۲۳۸۵۰۳
اقتصادنیوز؛ نشریه فارین افرز با انتقاد از سیاست‌های ترامپ گفت: تدابیر دولت ترامپ تنها موجب جسورتر شدن تندروها در تهران شده است.
سیاست‌های ترامپ موجب جسورتر شدن تندروهای ایران شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ نشریه آمریکایی فارین افرز، معتبرترین نشریه در زمینه سیاست‌ها و روابط خارجه آمریکا، در توییتی جدید بار دیگر از اقدامات دولت دونالد ترامپ انتقاد کرد و نوشت :‌ تدابیر دولت ترامپ تنها موجب جسورتر شدن تندروها در تهران شده است؛ همان کسانی که به سیاست‌های آمریکا به عنوان شواهد و مدارکی برای اثبات اینکه این کشور از ابتدا نیز قصد نداشته که به توافق هسته‌ای احترام بگذارد، اشاره کرده بودند.

این نشریه چندی پیش نیز در توییتی نوشته بود که همیشه گمان می‌کردیم که بزرگ‌ترین چالش برای به موفقیت رسیدن توافق هسته‌ای، تخطی از سوی ایران باشد، نه برنامه‌های سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا. به گمانم در اشتباه بودیم.

ترامپ در ماه مه با ادعای تهدید امنیت خاورمیانه از سوی ایران، به صورت یک جانبه از توافق هسته‌ای ایران خارج شد و تحریم‌های آمریکا علیه ایران را بازگرداند. این اقدام دولت آمریکا، انتقادات بسیاری را از سوی متحدان این کشور برانگیخت و هم‌پیمانان اروپایی ترامپ نظیر آلمان و فرانسه اعلام کرده‌اند که پس از خروج آمریکا از این توافق به دنبال حفظ برجام هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید