استارت آپ ها هفته ای ۸درصد رشد می کنند

کدخبر: ۲۳۸۵۰۸
اقتصاد نیوز:مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه استارت آپ ها هفته ای رشد می کنند گفت: اکثر این استارت آپ ها محصولات ملموسی دارند که مردم از آنها استفاده می کنند.
استارت آپ ها هفته ای ۸درصد رشد می کنند

به گزارش اقتصاد نیوز ،حسام زند حسامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استارت آپ ها گفت: در حال حاضر بنا بر آمار بدست آمده ۴هزار استارت آپ در کشور فعالیت می کنند که محصول قابل ملموسی دارند و مردم از این محصولات بهره می برند.

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه رشد استارت آپ ها هفته ای است، گفت: استارت آپ ها هفته ای ۸درصد رشد می کنند؛ استارت آپ ها باید نوآوری داشته باشند تا محصول و خدمات جدیدی را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه استارت آپ شرکتی است که خدمات مقیاس پذیری را بر پایه فناوری فناوری اطلاعات ارائه می دهد، بیان داشت: استارت آپ ها می توانند طوری فعالیت کنند که به شرکت های نوپا، تولیدی و ... تبدیل شوند.

زند حسامی با تاکید بر اینکه نوآوری شرط ادامه فعالیت استارت آپ هاست، خاطر نشان کرد: استارت اپها در بازار آزاد باید فعالیت کنند و با مدلهای نواورانه تلاش کنند تا زنده بمانند.

به گفته وی، شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید