هشدار عجیب در مورد مصرف توت فرنگی

کدخبر: ۲۳۸۵۲۳
اقتصاد نیوز:مقامات سه ایالت استرالیایی از مردم خواسته‌اند تا اگر شش برند توت‌فرنگی را از مغازه‌ها خریده‌اند دور بیندازند یا حداقل در خوردن آن احتیاط کنند چون تا به حال چندین نفر در این توت‌فرنگی‌ها سوزن خیاطی پیدا کرده‌اند!
هشدار عجیب در مورد مصرف توت فرنگی

به گزارش اقتصاد نیوز، یک مرد به علت خوردن توت‌فرنگی سوزن‌دار در بیمارستان درمان شده و یک دختر نه ساله هم توت‌فرنگی سوزن‌دار را گاز زده اما آن را نبلعیده است.اخیرا پلیس استرالیا اعلام کرد که چهار شکایت به دلیل وجود سوزن در توت فرنگی دریافت کرده است.

اولین سوزن را یه دختر 9 ساله پیدا کرد که توت‌فرنگی را گاز زد اما سوزن را نبلعید. او توت فرنگی پیش مادرش برد و مادرش در بین باقی توت‌فرنگی‌ها دو سوزن دیگر پیدا کرد!

در همین حال به مردم توصیه شده در صورت پیدا کردن سوزن در توت فرنگی به پلیس اطلاع دهند.مقامات گفته‌اند که برندهای آلوده از فروشگاه‌ها جمع‌آوری شده اما مردم همچنان باید قبل از خوردن توت‌فرنگی یا میوه‌های آن را باز کنند تا مطمون شوند در آن سوزن نیست.

این زیانی برای کشت توت‌فرنگی در استرالیا است که سالانه بیش از ٩٣ میلیون دلار آمریکا ارزش دارد.نماینده توت فرنگی کاران استرالیا گفته است ما می‌خواهیم مردم این موضوع را اتفاق بدانند و بدانند که خوردن توت فرنگی خطری ندارد.

مقامات در حال تحقیق هستند که بدانند چطور این سوزن‌ها به داخل توت‌فرنگی‌ها راه پیدا کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید