چند سایت گردشگری در ایران فیلتر شدند +جزییات

کدخبر: ۲۳۸۵۷۰
اقتصاد نیوز:از پنجشنبه شب، دسترسی به چهار سرویس بزرگ حوزه مسافرتی و گردشگری کشور غیرممکن شده است.
چند سایت گردشگری در ایران فیلتر شدند +جزییات

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از زومیت، می‌توان از استارتاپ‌های حوزه‌ی گردشگری و مسافرتی، از موفق‌ترین نمونه‌های موجود در بین کسب‌و‌کارهای نوپا کشور یاد کرد. این استارتاپ‌ها با تامین بلیط، لیست تور‌های مسافرتی و رزرو آنلاین هتل برای کاربران، تمامی نیاز‌های آن‌ها را در راستای سفری راحت تامین می‌کنند.

اما به‌تازگی چهار عدد از بزرگترین نام‌های حوزه‌ی خرید بلیط و رزرو هتل بدون هیچ اخطار و اعلام قبلی، فیلتر شده‌اند. اسنپ‌تریپ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه اینترنتی ایران، شامل فیلترینگ شده و کاربران در حال حاضر امکان بهره‌بردن از امکانات این سرویس را ندارند. اسنپ‌تریپ یکی از استارتاپ‌های موفق در حوزه فروش خدمات گردشگری از جمله هتل و پرواز است و طی سه سال اخیر توانسته به بیش از ۱۳۰ هزار مسافر خدمت‌رسانی کند. سرویس خرید بلیط هواپیما مستر بلیط و سپهر ۳۶۰ و وب‌سایت رزرو هتل، خرید بلیط و تور مسافرتی رسپینا ۲۴، دیگر استارتاپ‌هایی هستند که به‌تازگی فیلتر شده و دسترسی به آن‌ها ممکن نیست. تمامی این اقدامات زمانی رخ داده است که به‌گفته‌ی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دولت تمام تلاش خود را در راستای حذف موانع پیشرفت استارتاپ‌ها به‌کار گرفته است.

هنوز جزئیاتی از دلیل فیلترینگ سرویس‌های مذکور در دست نیست. زومیت را دنبال کنید تا به محض انتشار جزئیات این موضوع توسط مقامات رسمی، از آن مطلع شوید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید