پیش فروش آیفون جدید در ایران با قیمتی عجیب!

کدخبر: ۲۳۸۷۶۲
اقتصاد نیوز: اپل چند روز پیش از آیفون های 2018 رونمایی کرد. به تازگی پیش فروش آیفون XS در ایران با قیمتی عجیب آغاز شده است.
پیش فروش آیفون جدید در ایران با قیمتی عجیب!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، اپل امسال 3 آیفون جدید را در معرض دید عموم قرار داد. این محصولات از نظر طراحی تفاوت چندانی با آیفون 10 ندارند و تنها آیفون XR دارای دوربین اصلی تکی است. آیفون XS در مقایسه با نسل گذشته خود قیمت یکسانی دارد و آیفون XS مکس در نسخه پایه خود دارای قیمت 1049 دلار است (قیمت گوشی های آیفون 2018 مشخص شد). 

به تازگی پیش فروش آیفون XS در ایران آغاز شده است. آیفون ایکس اس در نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 25 میلیون تومان در ایران پیش فروش می شود که البته در زمان ثبت نام باید مبلغ 13 میلیون تومان را در اختیار فروشنده قرار داد. این نرخ از قیمت های پیش بینی شده برای آیفون XS بیشتر است (قیمت آیفون XS و XS مکس در ایران چقدر خواهد بود؟). 

پیش فروش آیفون XS در ایران را می توان غیر قانونی دانست چرا که گوشی های هوشمند وارد شده به کشور باید رجیستری شوند. پرداخت مبلغ 13 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می تواند ریسک تقریبا بالایی داشته باشد. در صورتی که قصد خرید آیفون های 2018 را دارید، بهتر است دست نگه دارید تا قیمت ها به ثبات برسد.

آیفون XS از نظر طراحی تفاوت چندانی با آیفون 10 ندارد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده A12 تامین می کند. این چیپست دارای 6 هسته پردازشی و 4 هسته گرافیکی است.

آیفون ایکس اس مانند نسل گذشته خود به نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. در این محصول شاهد حضور فیس آیدی هستیم. اپل جدیدترین گوشی هوشمند خود را در نسخه های مختلف مجهز به 64/256/512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می کند که همگی آن ها از 4 گیگابایت رم بهره می برند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید