پرونده حقوق های نجومی در مجلس بسته شده است/عودت حقوق های غیرمتعارف

کدخبر: ۲۳۸۷۹۶
اقتصادنیوز :عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، مجلس، گفت: پرونده حقوق های نجومی در مجلس بسته شده و هر شخصی که در این حوزه تخلف کرده پرونده آن در قوه قضاییه و دادسرای دیوان محاسبات در حال رسیدگی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت ، حدود 2 سال پیش بود که انتشار فیش حقوقی برخی مدیران جنجال آفرین شد و تا ماه‎ها کشور را دچار حاشیه کرد، هرچند از آن موقع، زمان زیادی می گذرد، اما هنوز گاهی بحث‌ آن داغ می شود و هر بار با هر موضوع مرتبط دیگری به صدر اخبار باز می گردد.

محمد حسینی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی قرار است گزارشی درباره حقوق های نجومی ارائه دهد، گفت: پرونده حقوق های نجومی در مجلس بسته شده و هر شخصی که در این حوزه تخلف کرده پرونده آن در قوه قضاییه و دادسرای دیوان محاسبات در حال رسیدگی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گزارش دیوان محاسبات درباره حقوق های غیرمتعارف، افزود: براساس این گزارش حدود 400 نفر حقوق غیرمتعارف دریافت کرده بودند که این حقوق های غیرمتعارف عودت و پس داده شد و پرونده آنها در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این موضوع که آیا بحث پرداخت حقوق های غیرمتعارف تکرار شود یا خیر بحث جداگانه ای است و باید روی آن نظارت دقیق صورت گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید