محسن هاشمی: قانون بازنشستگان درباره شهرداری درست تفسیر شود

کدخبر: ۲۳۸۸۹۸
اقتصادنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی و عمومی گفت: شهردار تهران اعلام کرده در این خصوص تابع قانون است اما قانون باید درست تفسیر شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: شهردار تهران گفته تا لحظه ای که از شهرداری جدا شود به گونه ای کار می کند که انگار همیشه در شهرداری خواهد ماند. 

موضوع ادامه فعالیت سید محمدعلی افشانی شهردار تهران پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان طی چند هفته اخیر خبرساز بوده است؛ درحالی که مسئولان شهری پایتخت می گویند وی مشمول این قانون نمی شود زیرا بازخرید کرده و نیز منتخب اعضای شوراست، برخی نمایندگان مجلس اعلام کرده اند که افشانی نیز به دنبال اجرای این قانون باید از شهرداری برود.

به گزارش ایرنا مسئولان شهری گفته اند که به دنبال ارسال استفساریه در این باره به مجلس هستند.

افشانی 23 اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار تهران معرفی و این مسئولیت را از محمدعلی نجفی که اواخر سال گذشته استعفا کرده بود تحویل گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت وگو با خبرنگاران همچنین با اشاره به جلسات هم اندیشی با شهردار تهران که به صورت مستمر برگزار می شود گفت: اعضای شورا در خصوص آخرین وضعیت بانک شهر، بنیاد تعاون سپاه و نیز مسائل دیگر شهر بحث کردند. 

هاشمی ادامه داد: همچنین شهردار تهران در جلسه امروز صبح در خصوص نگاهش به مدیریت و تخصص و تعهد در انتصاباتش توضیح داد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید