عضو شورای شهر تهران خبرداد؛

خداحافظی 200 بازنشسته از شهرداری تهران

کدخبر: ۲۳۸۹۳۸
اقتصادنیوز؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: با اجرایی شدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید حدود 200 نفر از شهرداری تهران خداحافظی کنند.
خداحافظی 200 بازنشسته از شهرداری تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از استماع طرح یک فوریت الزام شهرداری به انتصاب جوانان در پست های مدیریتی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان به لزوم جایگزینی این افراد با جوانان تاکید کرد.

وی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان مطرح است، اقداماتی در این خصوص صورت گرفته اما شهرداری ها ذیل این قانون تعریف شده اند و بدین ترتیب فهرستی از بازنشستگان توسط شهردار محترم به اعضای شورا ارسال شده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران افزود: بدین ترتیب حدود ۱۷۰۰ نفر در کل کشور و مشخصا حدود ۲۰۰ نفر در ۴۳ شرکت و سازمان شهرداری و ۲۲ منطقه و معاونت مشمول این قانون می شوند و شهردار محترم درصدد جایگزینی است و در یک مقطع دو ماهه فرصت داریم که این ۲۰۰ نفر را جایگزین کنیم.

فراهانی بیان کرد: اهمیت و ضرورت این فوریت در این است که باید الزام داشته باشیم تا حداقل ۵۰ درصد این ۲۰۰ نفر از میان جوان باشند.

گفتنی است این طرح با ۱۴ موافق به تصویب شورای شهر تهران رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید