مشاور وزیر کشور اعلام کرد

میزان شهریه طلبه‌ها

کدخبر: ۲۳۹۰۲۳
مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات بااشاره به فعالیت 90 هزار طلبه در کشور گفت: شهریه طلبه سطح سه و چهار یک میلیون تومان است.
میزان شهریه طلبه‌ها

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام داود نمازی بعدازظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دشتی با بیان اینکه اخیرا گفته‌اند که 300 هزار طلبه در کشور وجود دارد که ماهانه 2 میلیون و 500 هزار تومان از دولت دریافت میکنند افزود: والله از بودجه دولتی به طلبه‌ها پرداخت نمیشود این در حالی است که ما 300 هزار طلبه نداریم و کل طلبه‌ها به بیش از 90 هزار نفر میرسد که 10 هزار نفر انها سطح سه و چهار هستند والله کل شهریه طلبه سطح سه و چهار یک میلیون تومان است و مابقی طلبه‌ها از 700 هزار تومان به پایین است.

نمازی بیان کرد: بودجه‌ای که دولت پرداخت میکند در زمینه ساخت، ساز، تعمیر و تجهیز حوزه‌های علمیه است.

مشاور وزیر کشور با تاکید بر انتقاد منصفانه گفت: ما نباید از دایره بندگی فاصله بگیریم هیچ کس حق ندارد نسبت به دولت توهین کند نقد قابل پذیرش است اما نه آن نقدی که از روی اتش انتقام باشد.

وی با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام گفت: دارای هر فکری که باشیم باید نقد منصفانه و برادرانه داشته باشیم امروز نیازمند به وحدت و اتحاد هستیم همانطور که امام حسین(ع) دنبال هدایت جامعه بود نه انتقام ما باید از ابا عبدالله(ع) الگو برداری کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید