تیپ نیکی کریم در مراسم رسمی سایر کشورها + عکس

کدخبر: ۲۳۹۱۱۸
اقتصادنیوز: نیکی کریمی بازیگر 47 ساله و خوش تیپی است که مدل لباس های او در ایران و خارج از ایران واقعا شیک و زیبا هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و عکاس ایرانی است که 47 سال سن دارد و در جشنواره های مختلف به عنوان موفق ترین هنرمند ایرانی جایزه کسب کرده است. از موفقیت های شغلی او که بگذریم به استایل جذاب و تیپ های شیک او میرسیم که بین خانم های ایرانی بسیار طرفدار دارد، نیکی کریمی جزو هنرمندان خوشتیپی محسوب میشود که بسیاری از افراد از سبک لباس پوشیدن او ایده می گیرند.

صورت گرد و چشمان سبز نیکی کریمی باعث شده اند تا او در 47 سالگی نیز زیبا به نظر برسد، نیکی کریمی جزو بازیگرانی است که به زیبایی و تناسب اندام اش حسابی اهمیت میدهد به همین دلیل پوستی شفاف و اندام متناسبی دارد.

کم پیش می آید نیکی کریمی با آرایش غلیظ دیده شود او معمولا آرایش ملایم به رنگ صورتی دارد که باعث میشود سن او کمتر به نظر برسد. آرایش غلیظ سن را بالا میبرد پس با آرایش ملایم سن تان را کاهش دهید.

نیکی کریمی در انتخاب لباس به هیچ وجه از کسی تقلید نمیکند و سبک خاص خودش را در لباس پوشیدن دارد، مدل لباس و تیپ های جذاب او در جشنواره های مختلف را در این بخش از نمناک مشاهده کنید و در صورت علاقه ایده بگیرید.

نیکی-کریمی

نیکی-کریمی (6)

نیکی-کریمی (5)

نیکی-کریمی (4)

نیکی-کریمی (3)

نیکی-کریمی (2)

نیکی-کریمی (1)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید