تجریه متفاوت آقای بازیگر از جبهه + عکس

کدخبر: ۲۳۹۱۸۵
اقتصادنیوز: مهران رجبی بازیگر ایرانی تجربه متفاوتی از حضورش در جبهه داشت در ادامه تجربه متفاوت این بازیگر را بخوانید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛ مهران رجبی بازیگر ایرانی در سال ۴۰ متولد شده است او لیسانس رشته گرافیک می باشد او از سال ۷۶ فعالیت خود را شروع کرده است او برای اولین بار در سریال بچه های مدرسه همت بازی کرد او در سریال های لیسانسه ها ۲ و سرزمین کهن و پرده نشین و دردسرهایعظیم ۲ نیز بازی کرده است این بازیگر ایرانی در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتاو ۷ ماه در جبهه های جنگ شرکت کرد  او در این دوران عکس یادگاری گرفت.

تجربه مهران رجبی بازیگر ایرانی از جبهه

«مهران رجبی» بازیگر تلویزیون و سینما که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌هاحضور داشته، گفت: خاطرات دوران دفاع مقدس برایم بسیار خیال‌انگیز و رویاییاست و تمامش از لحظات خوب زندگی‌ام به شمار می‌رود.

وی افزود: آن زمان رزمندگان با دل و جان در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند،چون همگی به حمایت و دلگرمی ملت ایران امید داشتیم و پیروزیرا هر لحظه با دل و جانمان احساس می‌کردیم.

مهران-رجبی-بازیگر-ایرانی-در-جبهه-1

بازیگر سریال «روزگار قریب» در ادامه اظهارداشت: من ۷ ماه در جبهه‌هایجنگ حق برابر باطل حضور داشتم. در ابتدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران،در ستاد جنگ‌های نامنظم بودم و بعد از سازماندهی سپاه به عضویت بسیج درآمدم و در آن قالب به جبهه اعزام شدم.

وی در پایان گفت: در بخشی از عملیات‌ها حاضر بودم و اغلب زمان‌هایی که به منطقه می‌رفتم موقع عملیات بود.

مهران رجبی در سریال‌های بسیاری کوبار، لیسانسه‌ها۲، سرزمین کهن،دردسر‌های عظیم ۲، پرده نشین، سی امین روز، صاحبدلان، دوران سرکشی و … به ایفای نقش پرداخته است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید