رجزخوانی نتانیاهو برای حزب‌الله

کدخبر: ۲۳۹۶۰۴
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین سخنانش، حزب الله لبنان را تهدید کرد.
رجزخوانی نتانیاهو برای حزب‌الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک،  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در روز پنجشنبه در محل اقامت خود مدعی شد، در صورت رویارویی "حزب الله"، اسرائیل ضربه سنگینی به این کشور وارد می کند. 

نتانیاهو در این خصوص گفت: "اگر حزب الله خواهان رویارویی به ما باشد، آنچه را که حتی تصورش را نمی کند به وقوع می پیوندد و اسرائیل ضربه بزرگی به حزب الله وارد خواهد نمود".

 

این اظهار نظر نتانیاهو در پاسخ به سخنان رهبر "حزب الله" سید حسن نصرالله می باشد، زیرا رهبر حزب الله اعلام کرده بود که این جنبش برخلاف تلاش های اسرائیل، موفق به دستیابی به چندین موشک با دقت بسیار بالا شده است. 

سید حسن نصر الله پیش از این گفت: "اگر اسرائیل جنگ با لبنان را پیاده کند، در آنصورت منتظر سرنوشتی باشد که او هرگز انتظار آن را نمی برد". 

پیشتر در ماه سپتامبر، اسرائیل اذعان نمود که در طی 18 ماه گذشته بیش از 200 حمله هوایی به سوریه انجام داده است، که در آن نیروهای "حزب الله" در حال مبارزه در کنار دولت بشار اسد است.

گفتنی است، پیش از این سید حسن نصرالله رهبر جنبش اسلامی حزب الله در این خصوص گفت: مواظب باشید، هر آنچه که شما تا به امروز انجام داده اید، کمک نکرده. ما موشک هایی با دقت پایین، بالا و بسیاری از ابزار دیگر در اختیار داریم. 

وی گفت: اگر اسرائیل در جنگ در لبنان مداخله کند، با چنین ضربه ای مواجه خواهد شد که حتی تصورش را هم نمی کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید