تاکسی‌پرنده‌های آلمانی آماده پرواز شدند

کدخبر: ۲۳۹۶۸۰
اقتصادنیوز؛ تاکسی پرنده های آلمانی موسوم «volocopter» آماده پرواز بر فراز شهرهای آلمان شدند. این تاکسی ها از سال 2017 مراحل آزمایشی را طی کرده اند و اکنون آماده تغییر صنعت حمل و نقل آلمانند.
تاکسی‌پرنده‌های آلمانی آماده پرواز شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ تاکسی پرنده های آلمانی موسوم «volocopter» آماده پرواز بر فراز شهرهای آلمان شدند.

 تاکسی های پرنده آلمان می توانند نقشی موثر در ایجاد مسیر جدید صنعت حمل و نقل ایفا کنند. این تاکسی های هوشمند توسط یک تولید کننده آلمانی طراحی شده  و با کمک 18 موتور  پرواز می کند. فلورین راتر، مدیرعامل این شرکت به سی ان بی سی گفت؛ " "Volocopter نوع جدید و منحصر به فردی از هواپیماهای بلند پرواز است.

تاکسی پرنده

وی افزود: "این نوع از هواپیما بدون سرنشین است و بنابراین می توانید از راه دور کنترل یا هدایتش کنید.در خصوص امنیت این هواپیماها تضمین می دهم همه چیز امن و بدون دردسر است."

پیش بینی می شود از این هواپیماها در مکان هایی مثل فرودگاه ها و پارک های تجاری استفاده شود. Volocopters هر دقیقه تعداد زیادی از مسافران را جا به جا می کند. این شرکت، ادعا می کند، برای رفع "فشار" در مناطقی که مستعد تراکم هستند، کمک می کند برای مثال در پل ها، جاده ها ، تونل ها و جاده ها.

در سال 2017، Volocopter یک پرواز آزمایشی را در دوبی انجام داد تا قابلیت های خود  را نشان دهد. راتر گفت: "برنامه های ما برای پروازهای آزمایشی ادامه دارد، ما انتظار داریم تا در سال 2019 در شهرهای مختلف جهان حضوری پررنگ و فعال داشته باشیم ." وی افزود که انتظار می رود نخستین عملیات تجاری این هواپیماها طی سه تا پنج سال آینده انجام شود."

این شرکت هنوز جزئیات دقیقی در خصوص قیمت پرواز با این تاکسی ها یا وضعیت مسافتی که طی می کنند ارائه نکرده است. اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید