هدیه تمسخر آمیز هواوی به خریداران آیفون !

کدخبر: ۲۳۹۹۹۵
​اقتصاد نیوز:هواوی در اقدامی تمسخر آمیز یک پاور بانک به خریداران آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس اپل هدیه داد. این شرکت چینی عمر باتری گوشی های سال 2018 اپل را در مقایسه با عمر باتری محصولات خود به سخره گرفته است.
هدیه تمسخر آمیز هواوی به خریداران آیفون !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، فروش گوشی های جدید آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس اپل آغاز شد و طبق روال هر سال مردم سراسر جهان در صف‌های طولانی جلوی فروشگاه های اپل قرار گرفته‌اند تا بتوانند یکی از این گوشی های جدید را خریداری کنند. کمپانی هواوی در همین حال نیز دست از تبلیغات محصولات خود برنداشته و در یک اقدامی کنایه آمیز، به خریداران آیفون ایکس اس که بعضا یک شبانه روز در صف خرید گوشی خود قرار داشته‌اند، یک پاور بانک هدیه داده است.

خریداران آیفون ایکس اس هواوی پاوربانک

برخی از افراد که تیشرت‌های برند هواوی را به تن داشتند پاور بانک هایی را به خریداران آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس اپل هدیه دادند. اما این پایان ماجرا نیست، هواوی بر روی جعبه‌ی این پاور بانک به صورت کنایه آمیز نوشته است:این یک پاور بانک است. شما به آن نیاز خواهید داشت. با احترام، از طرف هواوی

پاور بانک 59 دلاری برای خریداران آیفون ایکس اس

البته نکته جذاب اینجاست که پاور بانک هایی که هواوی به صورت رایگان در اختیار خریداران آیفون ایکس اس قرار داده، به هیچ عنوان ارزان و قدیمی نیستند. این کمپانی یک پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی به نام Huawei SuperCharge را در اختیار این افراد قرار داده است که هر کدام در بازار آزاد به قیمت 59 دلار به فروش می‌رسند. هواوی همچنین در آمستردام هلند نیز درست جلوی یکی از فروشگاه های اپل، صندلی تبلیغاتی را قرار داده که بر روی آن عبارت «هواوی پاور بانک» ذکر شده است.

خریداران آیفون ایکس اس هواوی پاوربانک

از زمانی که اپل از آیفون های سال 2018 خود پرده برداری کرد، هواوی این شرکت را مورد تمسخر شدیدی قرار داده است. دقیقا چند لحظه پس از رونمایی رسمی از گوشی های جدید اپل، این شرکت با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی از اپل بابت آنکه اجازه داد امسال آن‌ها قهرمان واقعی باشند تشکر کرد! منظور غول چینی، گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو است که قرار است 24 مهر ماه از آن‌ها پرده برداری شود. این شرکت در مورد ساخت گوشی های پرچمدار جدید خود مبتنی بر فناوری پیشرفته هوش مصنوعی سخن زیاد گفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید