بیرانوند به دنبال کلین شیت بعد از یک ماه

کدخبر: ۲۳۹۹۹۹
اقتصاد نیوز:آخرین کلین شیت دروازه بان پرسپولیس به 26 مرداد ماه و بازی برابر نفت مسجد سلیمان باز می گردد.
بیرانوند به دنبال کلین شیت بعد از یک ماه

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ورزش سه، سرخپوشان پایتخت فردا در حالی به مصاف سپیدرود رشت می روند که در بازی های اخیر علی رغم عملکرد قابل قبول در دفاع، کلین شیتی نداشته اند. آن ها در بازی قبلی برابر الدحیل نمایش فوق العاده ای داشتند و اجازه خلق موقعیت زیاد به شاگردان نبیل معلول را ندادند اما با این حال روی یک اتفاق دروازه خود را باز شده دیدند. در دیدار رفت هم شاید تنها اشتباه خط دفاعی پرسپولیس، منجر به تک گل حریف قطری توسط معز علی شد.

در یک ماه اخیر پرسپولیس در لیگ داخلی برابر نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان بازی کرد و در هیچ کدام از آن ها موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش نشد. در دیدار برابر صنعت نفت اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند باعث شد تا جهانی برای صنعت گلزنی کند. در دیدار مقابل نساجی هم پنالتی دقیقه آخر رکورد بوژیدار را از بین برد تا پرسپولیس در شهریور هیچ کلین شیتی نداشته باشد.

قرمزها اکنون به دنبال اولین کلین شیت پس از یک ماه هستند و امیدوارند این مهم را در بازی با سپیدرود به دست بیاورند. باتوجه به بسته بودن دست برانکو در روی نیمکت، نمی شود انتظار خلق موقعیت فراوان و گلزنی متعدد را از پرسپولیس داشت و به همین دلیل، بسته نگه داشتن دروازه می تواند قرمزها را به پیروزی امیدوارتر کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید