الیاس حضرتی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داد

کدخبر: ۲۴۰۱۷۹
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، الیاس حضرتی از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.

شایان ذکر است که استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود.

عضو فراکسیون ولایی: روحانی استعفای شریعتمداری را پذیرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احمد علیرضا بیگی از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور پیش از سفر به نیویورک این استعفا را پذیرفته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: مخاطب اصلی فرمایشات رهبر انقلاب درمورد تخلفات در ثبت سفارش‌ها و عدم رعایت اولویت‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: رئیس‌جمهور برای اینکه از طرح این موضوعات از سوی نمایندگان در پیشگاه ملت جلوگیری کند، ترجیح داد با استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت موافقت کند.

وی افزود: در واقع رئیس‌جمهور نمی خواست ضعف‌های این وزارتخانه و دولت در  مدیریت تخصیص ارز و مشکلات تولید به آگاهی ملت برسد و وزیر با حضور در صحن علنی مجلس در جلسه استیضاح پاسخگوی نمایندگان باشد، به همین دلیل با استعفای آقای شریعتمداری موافقت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید