سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

ایران درباره حادثه تروریستی اهواز به مجامع بین‌المللی شکایت می‌کند

کدخبر: ۲۴۰۲۷۲
اقتصادنیوز؛ اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از شکایت ایران به مجامع بین المللی در خصوص حمله تروریستی در رژه نظامی اهواز خبر داد.
ایران درباره حادثه تروریستی اهواز به مجامع بین‌المللی شکایت می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ اصغر سلیمی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخای کشور بیان کرد: در جلسه امروز آقای کولیوند گزارشی را از جلسه شورای عالی امنیت کشور که صبح امروز با حضور ایشان ورئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حمله تروریستی دیروز در رژه نظامی اهواز، برگزارشده بود ارائه کرد.

سلیمی افزود: قرار شده کمیته‌ای در شورای عالی امنیت تشکیل شود و از کمیسیون شوراها آقای امیرآبادی در این کمیته حضور خواهد داشت. فردا نیز آقای کولیوند و آقای فلاحت پیشه در تشییع جنازه شهدا در اهواز حضور خواهند یافت. قرار شده جمهوری اسلامی ایران شکایتی را به دادگاه بین المللی در خصوص حادثه تروریستی اهواز تنظیم کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس ادامه داد: کارگروهی برای بحث اربعین در وزارت کشور تشکیل خواهد شد و و آقایان محمودی شاه نشین و امیرآبادی نیز از کمیسیون شوراها در این کارگروه حضور خواهند داشت تا برای اربعین تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: در ادامه نیز استفساریه تبصره یک ماده ۱۳قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات مورد بررسی قرار گرفت که در اینجا اعلام شد که اماکن عمومی مذکور در تبصره یک ماده ۱۳ قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات با اصلاحات والحاقات بعدی شامل قهوه خانه های سنتی و اتاق های استعمال دخانیات در فرودگاه‌ها و اماکن مسافربری نمی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید