جنگ داربست‌ها در فوتبال ایران !

کدخبر: ۲۴۰۲۷۷
اقتصاد نیوز: بازی سرد و کسل کننده نساجی مازندران و استقلال تهران یک حاشیه داغ و جذاب داشت.
جنگ داربست‌ها در فوتبال ایران !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، اولین بازی خانگی نساجی در تاریخ لیگ برتر با رونمایی از یک پدیده منحصر به فرد همراه شد؛ همسایگان ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر.

همسایگانی که بالکن و پشت بام خانه‌شان به ورزشگاه وطنی مشرف بود، قصد داشتند مانند روال همیشیگی‌شان بازی نساجی-ذوب آهن را در جایگاه محبوبشان ببینند که با مخالفت ناظر بازی روبرو شدند. پهن کردن بساط هندوانه و تخمه و "قایم باشک بازی" همسایگان با ناظر بازی، صحنه‌های بسیار جذابی در هفته اول خلق کرد.

دیروز در جریان دیدار نساجی-استقلال حاضران در ورزشگاه با یک صحنه قابل توجه روبرو شدند. مسوولان برگزاری بازی با نصب داربست و یک پارچه بزرگ تلاش کردند با کور کردن میدان دید همسایگان مانع حضور آنها روی دیوار، بالکن و پشت بام بشوند.

آقای همسایه اما برای این حمله یک ضدحمله خوب تدارک دید.

همسایه نیز با نصب یک داربست بلندتر در حیاط خانه‌اش ارتفاع محل نشستن خود را بالاتر از داربست مسوولان برد تا بازهم بتواند بازیهای خانگی نساجی را از داخل منزلش در حین صرف میوه و تنقلات تماشا کند.

به نظر می رسد این کشمکش در هفته های بعد هم ادامه خواهد داشت.

آقای همسایه در این باره گفت :«دیروز از خواب بیدار شدم دیدم داربست زده اند؛ من هم رفتم ۱۶۰هزار تومان داربست اجاره کردم. تماشای بازی استقلال ۳۰۰هزارتومان برایم خرج داشت. در خانه خودم نشسته ام و میوه می خورم و با دوستانم فوتبال تماشا میکنم.مگر ما خلاف می کنیم؟! اگر بازم داربستشان را بالا ببرند، من هم داربستم را بلندتر می کنم!»

مسوولان برگزاری فعلا حریف آقای همسایه نشدند و فعلا تماشای بازیهای نساجی از داخل منزل به صرف هندوانه و تخمه ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید