دایی چه میزان از طلبش را به پرسپولیس بخشید؟

کدخبر: ۲۴۰۵۲۶
اقتصاد نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از این باشگاه طلب هنگفتی نیز دارد در صدد دریافت بخشی از پولش است.
دایی چه میزان از طلبش را به پرسپولیس بخشید؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت مدال، اخیرا انتشار متنی در فضای مجازی با این هدف صورت گرفت که علی دایی را به دلیل دریافت مبالغی از باشگاه سابق خود پرسپولیس زیر سوال ببرد. همانگونه که علی دایی اعلام کرده است، او قید مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را زده تا این باشگاه از مخمصه خودساخته خارج شود.

مذاکرات در جلسه دو هفته قبل

دایی در مذاکرات خود با مدیران پرسپولیس تنها خواهان پرداخت مالیات قراردادش شده بود اما مطلبی با این مضمون که دایی به باشگاه سابقش تخفیفی نداده است در فضای مجازی منتشر شد که ظاهرا هدفش زیر سوال بردن علی دایی بوده است. بر همین اساس لازم به ذکر است که دایی حدود دو هفته قبل در جلسه‌ای در حضور عسگری پیش‌بین وکیل خود و مهدی محمدنبی با مدیران باشگاه پرسپولیس، مبلغ یک میلیارد دریافت کرد و پیش از آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان دریافتی داشت که جمعا می‌شود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان .

مالیات پرونده چقدر است؟

اطرافیان باشگاه پرسپولیس بر این نظرند که این پرونده هنوز با رقم یک میلیارد و سیصد میلیون بدهی مالیاتی روبرو است در حالیکه  مالیات پرونده ششصد و پنجاه میلیون تومان است که با در نظر گرفتن جرایم و دیرکرد به حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید