نارضایتی کاربران از آیفون های جدید

کدخبر: ۲۴۰۷۸۱
​اقتصاد نیوز:برخی کاربرانی که آیفون های جدید ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کرده اند، می گویند کیفیت مکالمات با آنها راضی کننده نیست و وای – فای آنها هم مشکل دارد.
نارضایتی کاربران از آیفون های جدید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، برخی کاربرانی که آیفون های جدید آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کرده‌اند، می گویند کیفیت مکالمات با آنها راضی کننده نیست و وای – فای آنها هم مشکل دارد.

 این کاربران می گویند در زمان اتصال گوشی هایشان به شبکه های وای – فای با سرعت پایینی به اینترنت متصل می شوند و این سرعت در مقایسه با دیگر گوشی‌های جدید و حتی گوشی های قدیمی راضی کننده نیست.

ظاهرا این مشکل در کل آمریکا وجود دارد و تنها محدود به تعداد خاصی از کاربران یا یک اپراتور خاص تلفن همراه نیست و همین مساله نگرانی‌هایی را در میان کاربران ایجاد کرده که بازتاب آن در شبکه های اجتماعی نیز قابل مشاهده است.

اپل پیش از این مدعی شده بود کاربران در صورت استفاده از آیفون های جدید با سرعت بیشتری به شبکه های وای – فای یا ال تی ای متصل می شوند ولی حالا خلاف این مساله ثابت شده است.

گفته می شود اپل حتی برای تقویت آنتن دهی آیفون یک آنتن مخفی اضافی هم در گوشی یادشده نصب کرده است، اما این کار هم در مورد برخی گوشی های آیفون ثمربخش نبوده است. اپل هنوز در مورد این خبر و در واکنش به اعتراضات واکنشی از خود نشان نداده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید