تکذیب انتساب مدیریت یک مدرسه به «سید محمد خاتمی»

کدخبر: ۲۴۱۰۲۴
اقتصادنیوز؛ عبدالله معینی، رئیس هیئت مدیره مدارس "حنان" ادعای انتساب مدرسه‌اش به سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات و دریافت شهریه 37 میلیونی از دانش آموزان در این مدرسه را تکذیب کرد.
تکذیب انتساب مدیریت یک مدرسه به «سید محمد خاتمی»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ عبدالله معینی، مدیرعامل و رئیس هییت مدیره مدارس "حنان"، در پاسخ به گزارش منتشره پیرامون دریافت شهریه 37 میلیونی از دانش‌آموزان در این مدرسه و انتساب آن به رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: ادعای مدیریت حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات، بر این مدرسه صحت ندارد. مجتمع آموزشی غیردولتی حنان از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها ارتباط تشکیلاتی، اقتصادی، سیاسی با آقای خاتمی نداشته و مالکیت این مدرسه متعلق به ایشان نیست.

وی افزود: از آنجا که ایده دوستی و گفت وگو، مهمترین شعار و رویای حنانی‌هاست، طبیعتا مبدع ایده گفت‌وگو و یکی از شخصیت‌های الهام بخش برای مجموعه ما ایشان بوده‌اند و ما دستِ تمامی کسانی را که برای توسعه گفت و گو و مدارا و صلح در جهان می‌کوشند، می‌فشاریم.

معینی در ادامه میزان شهریه 37 میلیونی که در لیست آمده را تکذیب کرد و گفت: مجتمع آموزشی حنان حدود 1400 دانش آموز در سال تحصیلی جاری دارد که 700 نفر از آنها در مقطع ابتدایی و با شهریه و فوق برنامه‌های اختیاری، حدود هشت میلیون تومان، 400 نفر در دوره متوسطه اول با شهریه و کلاس‌های تابستانی و فوق برنامه‌های اختیاری، حدود 10 میلیون تومان، 220 نفر در متوسطه دوم با شهریه، کلاس‌های تابستانی و فوق برنامه‌های اختیاری حدود 13 میلیون تومان و 80 نفر در پایه دوازدهم (پیش دانشگاهی) با شهریه و فوق برنامه‌ها، اردوها، پانسیون مطالعاتی و ... حدود 20 میلیون تومان ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: بنابراین رقم 37 میلیون تومان که در اعلام شده، کذب محض است و حتی یک دانش آموز هم حدود چنین مبالغی را پرداخت نکرده است. ما بابت این دو موضوع شکایت خود را به اطلاع آموزش و پرورش منطقه 6 رسانده‌ایم و از مراجع قضایی پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرمدرسه حنان با تاکید بر اینکه اولیای 1400 دانش آموز حنان، بهترین و معتبرترین مرجع برای صحت این ادعا هستند اظهار کرد: به نظر می‌رسد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در زمانه‌ای که حفظ آرامش و امید، ضروری‌ترین نیاز موقعیت کنونی است، انتشار چنین اخبار کذبی، مرامی زشت و ناپسند است که جامعه فرهنگی را دچار بحران می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید