آشنا: ایران به تعهدات خود وفادار و در رسیدن به اهداف صلح آمیز خود صبور است

کدخبر: ۲۴۱۰۳۱
اقتصادنیوز؛ حسام‌الدین آشنا با اشاره به سخنان روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: ایران میز مذاکره را ترک نکرده، ایران توافقی جهانی را بر هم نزده است. ایران به تعهدات خود وفادار و در رسیدن به اهداف صلح آمیز خود صبور است.آمریکا امروز تنهاتر از همیشه است مگر آنکه به اراده جهانی تن دهد.
آشنا: ایران به تعهدات خود وفادار و در رسیدن به اهداف صلح آمیز خود صبور است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: همان نیرویی که یکبار آمریکا را وادار کرد پای میز مذاکره بیاید بار دیگر هم این کشور را به میز مذاکره بر خواهد گرداند.

حسام الدین آشنا در حساب رسمی توییتر خود با اشاره به سخنان روز گذشته حسن روحانی در سازمان ملل متحد نوشت: «‌آنچه در وین آغاز شده بود، در در ملل متحد تکرار و تأکید شد. متن قدرتمندی که ظریف و موگرینی قرائت کردند خبری خوب بود برای صلح طلبان جهان و مردم ایران و خبری بد است برای همه نیروهای شر و سوداگران جنگ در همه جای جهان.

‌همان نیرویی که یکبار آمریکا را وادار کرد پای میز مذاکره بیاید بار دیگر هم این کشور را به میز مذاکره بر خواهد گرداند. این خواسته جهانی مبنی بر لزوم حفظ توافق با ایران صدای بلندی است که نه تنها در شورای امنیت بلکه باید در کاخ سفید هم شنیده شود. پنبه را از گوش خود بیرون بیاورید.

‌ایران میز مذاکره را ترک نکرده، ایران توافقی جهانی را بر هم نزده است. ایران به تعهدات خود وفادار و در رسیدن به اهداف صلح آمیز خود صبور است.آمریکا امروز تنهاتر از همیشه است مگر آنکه به اراده جهانی تن دهد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید