دلار سرگرم‌مان کرد، دربی نه!

کدخبر: ۲۴۱۲۳۱
دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های خود را در دربی ۸۸ به نمایش گذاشتند.
دلار سرگرم‌مان کرد، دربی نه!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مدت‌ها انتظار برای هیچ، برای یک بازی صفر- صفر، برای یک بازی زیرِ صفر. بیچاره تماشاگرانی که از صبح زود در ورزشگاه بودند، بیچاره هوادارانی که از شب قبل در ورزشگاه خوابیده بودند. خوابیده بودند و خواب می‌دیدند که دربی واقعی را می‌بینند. کاش خوابشان تا پنجشنبه شب ادامه پیدا می‌کرد تا نمی‌دیدند دربی بی‌کیفیت فوتبال ایران را، نمی‌دیدند بازی بدِ فوتبال ایران را. دربی؛ گُل بازی‌های لیگ؟ خنده‌دار است؛ خنده‌دار که نه، بیشتر گریه‌آور است. مسابقه‌ای که باید بازی سال فوتبال ایران باشد، تبدیل به بدترین بازی سال شد. فقط خدا کند این بازی آغاز بازگشت به دوران کذایی تساوی‌های چندش‌آور نباشد.

22 بازیکن که در بهترین تیم‌های ایران توپ می‌زنند وارد زمین شدند، اما انگار آمده بودند که نبازند، آنقدر بد بازی کنند که صدای همه درآید. درست است که پرسپولیس از نظر بازیکن در مضیقه است و چند روز دیگر باید در دیداری حساس و سنگین به مصاف السد برود و درست است که شرایط سخت استقلال باعث شده بود که این تیم با تمرکز کافی در زمین حاضر نشود، اما همه اینها دلیل نمی‌شود در دیداری که میلیون‌ها نفر منتظرش هستند تا این حد بی‌کیفیت و سطح پایین بازی کنند. هر دو مربی پیش از بازی از اینکه دربی در پیش است اظهار خوشحالی کرده بودند، اما حالِ همه را بد کردند با نمایش افتضاح‌ تیم‌های‌شان در دربی.

می‌گفتند در روزهایی که مشکلات اقتصادی خیلی از مردم را گرفتار کرده، فوتبال و در رأس آن دربی می‌تواند حال مردم را بهتر کند، اما نه تنها حال‌مان بهتر نشد که بدتر هم شد. در چند روز اخیر و با نوسانات قیمت دلار خیلی‌ها این موضوع را با دربی مقایسه کرده و می‌گفتند حداقل برای 90 دقیقه هم که شده فارغ از این مسائل، یک مسابقه فوتبال می‌تواند شرایط روحی همه را تغییر دهد. دلار با بالا و پایین رفتن قیمت همه را سرگرم کرده، اما این دربی بی‌خاصیت این کار را هم نکرد و اعصاب همه را به‌هم ریخت. فوتبالی که قرار است مایه شادی مردم باشد و وسیله‌ای باشد برای لذت بردن و شاد بودن، تبدیل شد به سوهان اعصاب‌شان و روح و روان‌شان را به‌هم ریخت. امان از این دربی لعنتی و امان از این فوتبال بی‌کیفیت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید