تغییرات احتمالی پرسپولیس برای بازی با السد قطر

کدخبر: ۲۴۱۳۰۷
اقتصاد نیوز:برانکو و تیمش برای بازی با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند. با محرومیت و مصدومیت چند بازیکن، آنها باید محتاط و خوش شانس باشند تا در بازی رفت نتیجه بگیرند.
تغییرات احتمالی پرسپولیس برای بازی با السد قطر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود‌، مسابقه با نساجی، اولین دیداری بود که برانکو در این فصل تلاش کرد بازی بدون ماهینی را تمرین کند. آخرین تعویض برانکو در آن مسابقه بیرون کشیدن حسین ماهینی و ورود شایان مصلح بود. تغییری که آرایش خط دفاع پرسپولیس را به کل عوض کرد. مصلح به سمت چپ دفاع رفت، انصاری از سمت چپ به قلب دفاع تغییر مکان داد و شجاع هم شد دفاع راست. ماهینی بعد از آن هم خیلی زود مصدوم شد تا در بازی با الدحیل نیز برانکو این تغییر اجباری را در ترکیب تیمش ایجاد کند. ماهینی در دربی روز قبل هم خیلی زود از ناحیه زانو آسیب دید تا پرسپولیس حدود یک ساعت مقابل استقلال هم با این آرایش جدید و اجباری بازی کند. آرایشی که باید حداقل تا پایان نیم‌فصل اول ادامه پیدا کند.

شماتیک خط دفاع پرسپولیس بدون ماهینی

مصدومیتی به نفع خرید جدید پرسپولیس

برانکو در ابتدای فصل برای تقویت دفاع راست تیمش سراغ مهدی شیری رفت. بازیکنی که با جدایی صادق محرمی قرار بود در نیم فصل دوم با حسین ماهینی رقابت کند. ولی حالا با مصدومیت ماهینی و دوری او تا پایان فصل، شیری دیگر رقیبی ندارد و خیالش جمع است به محض پوشیدن پیراهن پرسپولیس، در مسابقات رسمی این تیم حاضر می‌شود. به خصوص اینکه این مصدومیت باعث شده مدافع محبوب برانکو یعنی شجاع خلیل‌زاده از قلب دفاع فاصله بگیرد و پروفسور از این اتفاق اصلا راضی نخواهد بود. برانکو برای اینکه زودتر شجاع را به مرکز دفاع برگرداند، حتما شیری را از لحظه‌ای که قانون اجازه دهد وارد ترکیب پرسپولیس می‌کند.

رامین رضاییان برمی گردد؟

دو هفته نمی‌شود که شایعه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شد و برانکو پاسخ این شایعه را داد. ابتدا جواب برانکو را یک بار دیگر مرور می‌کنیم: «من هم این خبر را شنیده‌ام. اما رضاییان در یک باشگاه مطرح بلژیک است. فکر نمی‌کنم بخواهد به پرسپولیس برگردد و دعوتش به تیم ملی را به چالش بکشد. البته ما در پست او حسین ماهینی را داریم. من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. در پست رضاییان فرصت را به ماهینی و محرمی دادم. رضاییان هم خواست به اروپا برود». در صحبت‌های برانکو یک نکته ویژه حضور دارد. اینکه پروفسور بارها تاکید کرده ماهینی را در پست رضاییان دارد و دیگر نیازی به حضور او نیست. حالا که دیگر خبری از ماهینی نیست، آیا برانکو به بازگشت رامین رضایت می‌دهد؟ ضمن اینکه برانکو در آن مقطع اعلام کرده بود رضاییان در لیگ بلژیک است و قصد بازگشت ندارد. در حالی که با شروع لیگ‌های اروپایی، رامین هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده و بعید نیست که راضی به برگشت شود. به خصوص اینکه مدتی قبل خبر مذاکره‌اش با تراکتورسازی هم به گوش رسیده بود. اتفاقاتی که شایعه بازگشت رامین را از نو استارت خواهد زد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید