امام جمعه کرج:

در مورد FATF به بیانات رهبری توجه شود

کدخبر: ۲۴۱۳۴۱
امام‌جمعه کرج گفت: نمایندگان مجلس در تعهدنامه FATF به بیانات صریح رهبری توجه کنند.
در مورد FATF به بیانات رهبری توجه شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، گفت: در طول تاریخ اسلام دشمن همواره سعی کرده است تا در میان جوامع اسلامی تنش های داخلی ایجاد کند که به کوری چشم بدخواهان، اتحاد و همدلی خود را هر روز بیشتر تقویت خواهیم کرد.

 

خطیب‌نماز جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با FATF گفت: نمایندگان مجلس در این تعهدنامه به بیانات صریح رهبری توجه کرده و خارج از دستور جلسه مجلس کاری نکنند تا تصمیمات اشتباه اتخاذ نشده و برای نظام‌جمهوری اسلامی هزینه ایجاد نگردد.

حسینی‌همدانی خطاب به اعضای شورای شهر نیز گفت: شورای شهر کرج و کسانی که مدیریت پشت‌پرده شورای شهر را در دست گرفته‌اند مواظب باشند شهر بیشتر از این آسیب نبیند، نباید راهی را برویم که رأی مردم ضایع شود و مسیری طی کنیم که به انحلال شورا برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با مدیریت شهری اتمام حجت می‌کنم، عده‌ای سر شاخه نشسته‌اند و حکم می‌کنند و توجهی به مسائل شهر ندارند، نزدیک یک سال است بخاطر سیاست‌بازی برخی شهر معطل مانده است که تذکر می‌دهم هر چه سریع‌تر شرایط را سامان ببخشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید