یوسفیان ملا:افزایش قیمت نان بعید است

کدخبر: ۲۴۱۶۰۲
اقتصادنیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید رئیس جمهور قول داده بود تا عید افزایش قمیت در هیچ بخشی صورت نگیرد از این روی افزایش ۱۰ درصدی نان را بعید می دانم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت ،عزت الله یوسفیان ملا  با اشاره به مجوز افزایش 10 درصدی نان اظهار داشت: از آنجایی که نانوایان مشکلات بسیاری دارند و با افزایش هزینه ها تولید برای آنها صرف نمی کرد خواستار تجدید نظر در شرایط این صنف بودیم اما منظور ما افزایش قیمت نان نبود.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که برای نانوایان وجود دارد اما از آنجایی که رئیس جمهور قول داده بود تا عید نوروز افزایش قیمت  در هیچ بخشی رخ نمی دهد افزایش قیمت نان را بعید می دانم.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: در حالی که ریاست جمهوری قول عدم افزایش قیمت کالاها در تمام بخش ها را داده است اما باید گفت چند سالی می شود که قیمت نان افزایش پیدا نکرده و حتی آزادپز ها نیز نمی توانند از عهده مخارج برآیند و انتظار می رفت در خصوص نان تجدید نظری صورت گیرد.

وی تاکید کرد: منظور ما از تجدید نظر افزایش ناگهانی و 10 درصدی قیمت نان نبود و مجوز دولت برای آن را درست نمی دانیم.

یوسفیان ملا  با اشاره به راه های دیگر برای حمایت از نانوایان، گفت: تردیدی نیست که نانوایان مشکل دارند از این روی اعتقاد داریم دولت باید یارانه نان را افزایش دهد تا ازسوی دیگر به مصرف کننده فشار نیاید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: منتظر بودیم که کاری برای نانواها شود، حتی گفتیم وامی به این صنف بدهند تا بتواند از عهده هزینه های خود برآیند، بنایی افزایش قیمت ها نداشتیم و حتی در این مورد بحثی وجود نداشت.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید