هوادار تراکتورسازی دچار ایست قلبی شد

کدخبر: ۲۴۱۶۰۸
اقتصادنیوز : «جواد محمدپور»، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و هوادار پر و پاقرص تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل ایست قلبی در بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال اهواز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، محمدپور دیروز جمعه در بازی تراکتورسازان مقابل استقلال اهواز که با نتیجه پرگل 6 بر یک به سود تیم تبریزی پایان یافت، دچار ایست قلبی و به بیمارستان منتقل شد، اما جان خود را از دست داد.

خبر وقوع این حادثه ناگوار امروز در رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی آذربایجان شرقی منتشر شد و هواداران تیم تراکتورسازی را داغدار کرد. 

خبر درگذشت هوادار جانباز تراکتورسازی، بازتاب گسترده ای در میان هواداران پرشمار این تیم داشت و آنان با انتشار پست هایی در فضای مجازی خود را در غم از دست دادن این یادگار دفاع مقدس شریک دانستند.

'محمدرضا زنوزی»، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی نیز در پیامی درگذشت هوادار این تیم را به خانواده وی، جامعه ورزشی و ورزش دوستان تسلیت گفت.

در پیام زنوزی آمده است: «درگذشت جواد محمدپور هوادار تیم تراکتورسازی از جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس تنها یک خانواده را داغدار نکرد، بلکه دل میلیون‌ها هوادار تیم تراکتورسازی را رنجور کرد و شیرینی کسب ۳ امتیاز دیدار مقابل استقلال بر همه ما تلخ شد؛ از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نماییم».

مدیران باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتورسازی نیز به دنبال وقوع این حادثه دلخراش، با حضور در جمع خانواده مرحوم محمدپور، درگذشت وی را تسلیت گفتند.

قرار است پیکر هوادار درگشته تراکتورسازی، ساعت 10 صبح فردا با حضور پرشور مردم تبریز و اعضای خانواده بزرگ تراکتورسازی در آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز گذشته در دیدار مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه یادگار امام تبریز با نتیجه 6 بر یک پیروز شد. 

تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان حاضر با 13 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید