چگونه می‌توان با وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد؟

کدخبر: ۲۴۲۰۶۶
اقتصادنیوز؛ مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش طی اطلاعیه‌ای چگونگی دیدار متقاضیان با وزیر آموزش‌ و پرورش را اعلام کرد.
چگونه می‌توان با وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ متقاضیان درخواست دیدار با وزیر آموزش‌ و پرورش می‌توانند درخواست خود را بر اساس فرم الف تکمیل کرده و با ارائه مستندات لازم، نسخه‌ای از آن را به پست الکترونیک (ایمیل) didar@medu.ir ارسال کنند تا پس از بررسی و تائید کارشناسان ذی‌ربط، هماهنگی‌های لازم جهت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌ و پرورش به عمل آید.

این اطلاعیه تاکید دارد که اولویت ملاقات حضوری با وزیر آموزش‌ و پرورش، با متقاضیانی خواهد بود که دارای طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی در نظام آموزش‌ و پرورش برای رفع نارسایی‌ها و ارتقای کیفیت آموزشی باشند و در غیر این صورت ممکن است سایر درخواست‌ها که حائز این شرایط نباشند از اولویت ملاقات حضوری خارج شوند.

پیش از ظهر امروز، سیدمحمد بطحایی با جمعی از مراجعه‌کنندگان به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و طرح‌ها و برنامه‌های آنان را مورد بررسی قرارداد. در این دیدار دو بازنشسته فرهنگی، یک خدمتگزار مدرسه و یک آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی و سه معلم که از شهرها و استان‌های مختلف کشور حضور یافته بودند در دفتر وزیر آموزش و پروش با سیدمحمد بطحایی گفت‌وگو کردند و به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید