چرا استقلال همیشه مصدوم دارد؟

کدخبر: ۲۴۲۰۷۸
اقتصاد نیوز:بازی نیست که خبر نرسد یکی از بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت غایب است و باتوجه به شرایط این فصل ظاهرا هرگز قرار نیست استقلال با نفرات کامل خود بازی کند.
چرا استقلال همیشه مصدوم دارد؟

به گزارش اقتصاد نیوز، سال هاست که مصدومیت در استقلال به یک اپیدمی تبدیل  شده و در هر بازی آبی ها بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد و این مساله از تمرین تا مسابقه را در برمی گیرد. اما شرایط این فصل استقلال حتی عجیب تر از سال های گذشته است. آبی ها در این فصل به جز میثم تیموری و مرتضی آقاخان که آنها را در شرایط مصدومیت جذب کردند، محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به دلیل پارگی رباط فعلا در اختیار ندارند، نیویمایر از زمان حضورش در این فصل تقریبا برای آبی ها بازی نکرده و اخیرا هم با مصدومیت روبرو بوده است، چشمی به دلیل مصدومیتی که در جام جهانی درگیر آن شده در این فصل حضور فعالی در ترکیب آبی ها نداشته است، خسرو حیدری به دلیل مصدومیت 3 هفته پیش رو را از دست داده است و بارها بازیکنان این تیم به دلایل مختلف به صورت جزیی مصدوم شده اند و بازی های این تیم را از دست داده اند.

این شرایط وقتی عجیب به نظر می رسد که بدانید پرسپولیس به عنوان اصلی ترین رقیب استقلال در طول سال هایی که برانکو هدایت آن را برعهده گرفته با کمترین میزان مصدوم در طول فصل به کار خود ادامه می دهد.

دلیل وجود مصدومان پرتعداد استقلال چه شرایط تمرینی باشد، چه دلایل پزشکی و چه بدنسازی یا بدشانسی، آبی ها سال ها است که تقریبا هیچ وقت بازیکنان اصلی خود را به صورت کامل در اختیار ندارند و شاید همین موضوع سرنوشت مربی های زیادی را در این باشگاه تغییر داده است. آسیب شناسی این مساله باید در دستور کار کمیته فنی نوظهور باشگاه استقلال قرار بگیرد.

منبع: ورزش سه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید