تکلیف لایحه CTF فردا در مجلس مشخص می‌شود

کدخبر: ۲۴۲۱۵۸
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ فشاری اعم از داخلی یا بیرونی نمی‌تواند لایحه CFT را از دستور کار مجلس خارج کند چرا که این لایحه روند قانونی خود را طی می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علیرضا رحیمی در تشریح روند پیگیری لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه توانستیم لایحه را در کمیسیون امنیت ملی به تصویب برسانیم و امیدواریم با پایان رسیدگی به دستور کار فعلی صحن، بتوانیم این لایحه را روز چهارشنبه در دستور کار صحن قرار دهیم.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا تجمعات و مخالفت‌ها با CFT می‌تواند در روند پیگیری و تصویب این موضوع اخلال ایجاد کند، گفت: هیچ فشاری اعم از داخلی یا بیرونی نمی‌تواند این لایحه را از دستور کار مجلس خارج کند چرا که این لایحه روند قانونی خود را طی می‌کند و قطعا هرچه انتقادها در چهارچوب منطق و قوانین باشد تاثیرگذارتر خواهد بود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: وقتی مخالفت‌ها ازسطح کارشناسی خارج شده و به کف خیابان می‌رسد قطعا تاثیر منفی خواهد داشت. می‌دانیم مخالفان نیز دغدغه نظام و منافع ملی را دارند اما آنها هم باید بدانند انتقادها تنها با نگاه کارشناسی موثر خواهد بود. 

وی با اشاره به جو مثبت مجلس در خصوص تصویب CFT خاطرنشان کرد: خدا را شکر با توجه به جلسات کارشناسی متعددی که در کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و سایر نهادها برکزار شده امیدواریم در نهایت هم بتوانیم با رای مثبت نمایندگان در صحن این لایحه را به سرانجام برسانیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید