ترامپ یک قربانی تعرض جنسی را مسخره کرد

کدخبر: ۲۴۲۳۹۴
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا زنی را که نامزد پیشنهادی او برای ریاست در دیوان عالی را به آزار جنسی متهم کرده است، در جمع طرفدارانش مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه نوشت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سه‌شنبه شب زنی را که برت کاوانا، نامزد او برای عضویت در دیوان عالی را به آزار جنسی متهم کرد مورد تمسخر قرار داد.

«کریستین بلیسی فورد»، استاد دانشگاه 51 ساله هفته پیش در برابر نمایندگان سنا و ده‌ها میلیون آمریکایی که برنامه را از تلویزیون دنبال می‌کردند اعلام کرد به طور صد در صد در تابستان سال ۱۹۸۲ از سوی برت کاوانا مورد تعرض قرار گرفته است.

ترامپ در گردهمایی انتخاباتی در ساوتهیون در میسیسیپی تلاش کرد نحوه شهادت دادن این زن را تقلید کند. او در میان خنده حضار گفت: «چطور به خانه‌تان رفتید؟ به یاد نمی‌آورم. چطور به آن محل رفتید؟ به یاد نمی‌آورم. چند سال از آن ماجرا می‌گذرد؟ نمی‌دانم. نمی‌دانم. نمی‌دانم. در کدام محله این حادثه رخ داد؟ نمی‌دانم. آن خانه کجاست؟ نمی‌دانم. در طبقه اول یا زیرزمین یا جای دیگر؟ نمی‌دانم. اما من آبجو نوشیده بودم و این تنهای چیزیست که به یاد می‌آورم.»

ترامپ که تاکنون تلاش می‌کرد به طور مستقیم این زن را متهم نکند در پایان گفت و زندگی یک مرد در حال سقوط است و زندگی یک مرد با مشکل رو به رو شده است.

او گفت قاضی کاوانا یک مرد کامل است و از نگرش دموکرات‌ها به وی انتقاد کرد.

وکیل «کریستین بلازی» به سرعت در حساب توئیتر خود به این اقدام واکنش نشان داد و آن را حمله‌ای بی‌رحمانه و تند دانست. مایکل برامویچ می‌گوید: آیا این عجیب است که این فرد از صحبت کردن وحشت‌زده است و دیگر قربانیان آزار جنسی نیز همین طور هستند؟ این خانم نمونه قابل توجهی از شجاعت و ترامپ نمونه‌ای از ترس و بزدلی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید