رب گوجه نباید جنگ روانی ایجاد کند

کدخبر: ۲۴۲۶۵۵
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن بتواند با یک قوطی رب گوجه در کشور مسئله روانی ایجاد کند.
رب گوجه نباید جنگ روانی ایجاد کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالرضا مصری امروز(۱۲ مهر) در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاهیان محمدرسول الله(ص) در استان کرمانشاه، با بیان اینکه طبق وعده الهی هر قومی که دو خصلت ایمان و عمل صالح را داشته باشند صاحب زمین و حکومت می‌شود، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) این دو عنصر در ایران اسلامی تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ۳۶ کشور دنیا عملا در مقابل ایران به دشمن ما کمک کردند، چرا که کمر به نابودی این انقلاب بسته بودند، در این راستا در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی و سیاسی و ... از صدام حمایت کردند، اما دفاع مردم ما چون دفاع مقدس و برمبنای ارزش های الهی بود به پیروزی رسید.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به تشکیل نهاد بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی و نقش آن در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم، در طول ۲۰۰ سال گذشته هیچ جنگی در ایران رخ نداده که بخشی از کشور به تصرف دشمن درنیاید، به طوری که در طول این ۲۰۰ سال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع از خاک کشور در شمال و جنوب و شرق و غرب به تصرف دشمن درآمد، اما در دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ بسیج وجبی از خاک کشورمان از دست نرفت.

 مصری بابیان اینکه امروز در مناطق مختلف جهان بسیج در برخی کشورهای آزادیخواه با نام های دیگر و با این ساختار در حال شکل گیری است، اضافه کرد: از همه اقشار مختلف ایران در زیر عَلَم بسیج قرار گرفته و همین مسئله در دل دشمنان ما رعب انداخته است.

وی عنوان کرد: اگر علم در ثریا باشد فرزندان بسیجی ایران به آن دست پیدا خواهند کرد، همانگونه که روزی هیچکس حتی یک  موشک هم به ما نمی‌داد، اما امروز این سربازان و فرزندان انقلاب در همین کرمانشاه چهار موشک را به عنوان سیلی به سوی دشمن پرتاب کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: این حملات موشکی ما پیام های متعددی داشت که دشمنان آن را بخوبی دریافتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز جنگ خود را به شیوه دیگری آغاز کرده اند، گفت: رکن رسانه ای و روانی و نیز رکن اقتصادی دو حربه امروز دشمن برعلیه کشور ما است.

مصری تصریح کرد: اگر دشمن نتواند از نظر رسانه ای و روانی روی عناصر سست عنصر اثر بگذارد، در دل ما اندوه و ترس ایجاد نکند و به القائات آنان در این فضاها توجهی نکنیم، رکن دوم نیز بی اثر خواهد بود.

وی بابیان اینکه نباید اجازه بدهیم دشمن بتواند با یک قوطی رب گوجه در کشور مسئله روانی ایجاد کند، افزود: اگر این محقق شود، دشمن امیدوار می شود که تحریم های اقتصادی اثربخش است.

  وی باتاکید براینکه ۹۰ درصد از نقشه‌های دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران به توفیق نرسیده، گفت:  ۴۰ سال است که تمام استکبار در مقابل تمام حق ایستاده و این حق است که به پیروزی رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید